Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت امام گفت: سیره و گفتمان آن حضرت همواره باید به عنوان سند و چشم‌انداز راهبردی مبارزه با نظام سلطه، چراغ راه ملت و مسئولان نظام و سایر ملت‌های مسلمان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) در چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ و گرامیداشت واقعه قیام خونین پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲، تحقق موازین اسلامی و استقلال و خودکفایی کشور را از اهداف و آرمان های اصلی امام راحل(قدس سره) برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: چهاردهم خردادماه، سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یادآور سوگ و اندوه فراموش نشدنی امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا و مجاهد نستوهی است که با قوت ایمان، پرچم قیام پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ و تداوم آن را بر علیه حکومت طاغوت و ظلم و ستم پهلوی و استکبار جهانی برافراشت. قیامی که با تداوم مبارزات مردمی به رهبری حکیمانه آن امام بزرگوار منجر به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ شد و استقلال، آزادی و حاکمیت اسلامی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: امروز سربلندی ملت ایران در گذر از همه سختی ها، فشارها و تحریم ها  و پیشرفت و اقتدار کشور در عرصه های گوناگون، حاصل اصل مترقّی ولایت فقیه و مردم سالاری دینی، برخاسته از تفکر ناب و خلاقانه آن امام سفر کرده و خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) است و به واسطه آن، الگویی مناسب برای اداره جوامع بشری و تامین سعادت دنیوی و اخروی فرا روی سایر ملتها نیز قرار گرفته به طوریکه ندای بیداری اسلامی ملت‌ها و نهضت های ضد استکباری در دورترین سرزمین‌ها به‌گوش می‌رسد و آزادی‌خواهان جهان بیش از پیش با الگوگیری از مکتب امامین انقلاب اسلامی به مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آنان روی‌ آورده‌اند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به تقارن مناسبت های ۱۴ و ۱۵ خرداد با دهه کرامت، عزت و سرافرازی کشور ایران را مدیون کرامات حضرت امام رضا و ائمه اطهار (علیهم السلام) دانسته و بر لزوم بزرگداشت و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در تمامی عرصه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی، سیاسی، دفاعی، امنیتی و اقتصادی تاکید نموده و تنها راه تحقق آرمان های امام راحل(ره) را توجه به منویات و تدابیر ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) عنوان نموده است.

ستادکل نیروهای مسلح در پایان این بیانیه ضمن تکریم مقام شامخ امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه قیام خونین ۱۵ خرداد، از اقشار و آحاد ملت ولایت مدار ایران برای حضور گسترده و پرشور در آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) دعوت به عمل آورده و تاکید نموده: سیره و گفتمان آن حضرت همواره باید به عنوان سند و چشم‌انداز راهبردی مبارزه با نظام سلطه، چراغ راه ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و سایر ملت های مسلمان قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح انقلاب اسلامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب