Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:12:44 GMT

ایران با عزمی راسخ و امیدوار به آینده در حال تعالی است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۹۸۶۵

ایران با عزمی راسخ و امیدوار به آینده در حال تعالی است

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در متن بیانیه این شورا به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکتونی امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد آمده است: نیمه خرداد هر سال یادآور غروب غم‌انگیز خورشید پرفروغ و عزیز سفرکرده‌ای است که صد قافله دل همواره همراه او است. امام خمینی(رحمه الله علیه) با تکیه بر ایمان الهی و اراده ملت بزرگ ایران، موجی آفرید که سراسر گیتی را در نوردیده و افتخارآفرین و عزت بخش هر مسلمانی در عصر کنونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: از منظر امام خمینی(رحمه الله علیه) «انگیزه الهی» و «تلاش برای استقرار حکومت اسلامی» ۲ دلیل اصلی پیروزی و بقاء جمهوری اسلامی است. ملت شریف ایران نیز در مقاطع مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با عزمی راسخ و امیدوار به آینده، سختی‌ها را به جان خریده و با انگیزهای الهی، حتی در شدیدترین تحریم‌های ظالمانه دشمن، صبر و استقامت پیشه کرده و با روحیه‌ای انقلابی در حال رشد و تعالی است. امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند، مشکل‌تر از انقلابی بودن و گرایش انقلابی داشتن، انقلابی ماندن است؛ بنابراین امروز در پای انقلاب با تدبیر، عقلانیت، مقاومت، جهاد، تلاش و کوشش ماندگار ماندن اهمیت دارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این بیانیه آورده است: امام روح الله آن پیر جماران، نه تنها نماد اخلاق و فضائل والای الهی و اسلامی بلکه راهبری توانا و شجاع بود که در سایه پشتیبانی ملت ایران زنجیر استبداد و استعمار را از هم بگسلاند تا توان خویش را صرف استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و ساختن ایرانی آزاد، آباد و اسلامی کند. رویکرد نوینی در حکمرانی که در راستای بندگی حق، باید به مردم خدمت بی‌منت نمود؛ رویکردی که باید مورد عنایت و اهتمام تمام کارگزاران جمهوری اسلامی قرار گیرد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تسلیت به مناسبت سی و سومین سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(رحمه الله علیه) و گرامی‌داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و تجدید بیعت با رهبرحکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران، با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌نماید.


 

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد انقلاب اسلامی ایران امام خمینی شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد انقلاب اسلامی ایران امام خمینی قیام ۱۵ خرداد انقلاب اسلامی ایران امام خمینی شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی انقلاب اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)

هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز و هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 751113

دیگر خبرها

  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است