Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از ورایتی، روز چهارشنبه (۱۱ خرداد) هیات منصفه دادگاهی در ویرجینیا با صدور رأی به نفع جانی دپ به یک محاکمه جنجالی پایان داد. براساس این رأی، هرد به پرداخت ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۳۵۰ هزار دلار غرامت جزایی محکوم شد و جانی دپ نیز موظف شد ۲ میلیون دلار به عنوان غرامت پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الین بردهافت، وکیل امبرهرد در دادگاه، پس از صدور این رأی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و گفت: موکلش قطعا درخواست تجدید نظر خواهد کرد چون دلایل متقنی برای این کار دارد.

بردهافت درباره هرد گفت: هرد در این دادگاه بد جلوه داده شد. چیزهایی در این دادگاه مطرح شدند که مجاز نبودند و این اعضای هیئت منصفه را گیج کرد. ما هم اجازه نداشتیم به آنها درباره دادگاه انگلیس چیزی بگوییم.

وکیل هرد به دادگاهی اشاره می‌کند که در انگلستان برگزار شد و جانی دپ در آن باخت. این دادگاه برای رسیدگی به شکایت ستاره فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب از روزنامه سان برگزار شده بود که در مطلبی از این بازیگر به عنوان کسی که همسرش را کتک می‌زند، یاد کرده بود.

بردهافت با تاکید بر این‌که رأی هیئت منصفه تحت تاثیر جو موجود در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت گفت: اعضای هیئت منصفه قرار نبود شبکه‌های اجتماعی را چک کنند اما چطور می‌شود از این جو با خبر نشد؟ آنها هر شب به خانه می‌رفتند و با خانواده خودارتباط برقرار می‌کردند؛ خانواده‌ای که اعضایش قطعا در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند. در این میان همچنین دادگاه به دلیل کنفرانس قضایی به مدت ۱۰ روز برگزار نشد. ممکن نیست از شبکه‌های اجتماعی تاثیر نگرفته باشند. جو حاکم بر این شبکه‌ها وحشتناک، غیرمنصفانه و یک طرفه بود.

جانی دپ ۵۷ ساله و امبر هرد ۳۴ ساله پس از چهار سال آشنایی، در فوریه سال ۲۰۱۵ در لس‌آنجلس ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۷ کار آنها به طلاق کشید. رابطه زناشویی این زوج هالیوودی در این دو سال فوق‌العاده پرتنش بود و حتی با توهین و برخوردهای فیزیکی همراه شد. تاکنون هر یک دیگری را به شروع درگیری متهم کرده است.

در این میان، جانی دپ سخت تلاش می‌کند کارنامه خود را از ننگ همسرآزاری و ضرب و شتم همسر سابقش پاک کند. وی در همین راستا علاوه بر شکایت علیه روزنامه سان، از امبر هرد نیز به‌خاطر مطلبی که علیه او و با اتهام خشونت خانگی در روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده، شکایت و درخواست دریافت ۵۰ میلیون دلار غرامت کرد و موفق شد دادگاه را به نفع خود به پایان برساند.

برچسب‌ها هالیوود جانی دپ سینمای جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود جانی دپ سینمای جهان هالیوود جانی دپ سینمای جهان شبکه های اجتماعی جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه