Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:16:29 GMT

تکمیل سد دالکی جدی‌تر دنبال شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۹۹۸۰

تکمیل سد دالکی جدی‌تر دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان صبح جمعه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش شده تا اعتبارات در استان بوشهر به صورت عادلانه توزیع شود تا شاهد توسعه متوازن استان باشیم.

وی با بیان اینکه سد دالکی نیازمند نگاه ویژه وزارت نفت است ادامه داد: در صورتی که این پروژه با سرعت مناسب اجرا نشود نخل‌های منطقه به نابودی می‌رسند و ممکن است در آینده این اثربخشی را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواستار تأمین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای سد دالکی شد و افزود: وزارت نیرو باید نسبت به تأمین اعتبار احداث این طرح توجه ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نخلستان‌های شهرستان دشتستان دچار بی‌آبی شده‌اند اضافه کرد: بخش زیادی از نخلستان‌های دشتستان با مشکل بی آبی و کم آبی روبرو هستند و بی آبی در این منطقه به وضوح دیده می‌شود.

رستمیان با اشاره به این کم‌آبی معیشت مردم را به خطر انداخته است افزود: انتظار می‌رود معاون پارلمانی رئیس جمهور مطالبات استان و بویژه شهرستان دشتستان را به طور کامل به دولت انتقال دهند.

وی خواستار توجه به زیرساخت‌های بهداشتی و آموزش و پرورش در شهرستان دشتستان شد و بیان کرد: در بخش راه‌های شهرستان دشتستان بویژه راه بخش ارم شاهد مشکلاتی هستیم که باید رفع شود.

کد خبر 5505959

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر دشتستان دالکی بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت سالروز ارتحال امام خمینی آمار کرونا تبریز ویروس کرونا خراسان رضوی متروپل آبادان مشهد میلاد حضرت معصومه اردبیل شهرستان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری