Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، علی نوبخت پیش از ظهر جمعه در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم شهرستان سرعین با بیان اینکه کشاورزان ولی نعمت‌های ما هستند باید تمام تلاش خود را کنیم که روند خرید از کشاورزان به سهولت انجام شود، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان سرعین انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گندم کشاورزان با پایه ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، لحاظ ۱۲ درصد رطوبت، ۲ درصد سن‌زدگی و با افت یک تا چهار درصدی به شکل مطلوب خریداری خواهد شد.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: خرید گندم به عنوان بزرگترین خرید تضمینی دولت است و هرگونه خروج گندم از استان اردبیل بدون اخذ مجوز قاچاق محسوب می‌شود.

نوبخت بیان کرد: تمامی کشاورزان عزیز قبل از شروع خرید نسبت به ثبت نام در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تحویل دهند.

وی به نگهداری گندم در انبارها بدون ثبت در سامانه جامع اشاره کرد و گفت: در صورت نگهداری گندم در انبار بدون ثبت در سامانه، گندم نگهداری شده قاچاق محسوب شده و علاوه بر مصادره محصول انبار شده به نفع دولت و صاحب آن به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

کد خبر 5505948

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید گندم گندم برداشت گندم خرید تضمینی گندم نرخ خرید تضمینی گندم سیلوی گندم تولید گندم سرعین علی نوبخت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت سالروز ارتحال امام خمینی آمار کرونا تبریز ویروس کرونا خراسان رضوی متروپل آبادان مشهد میلاد حضرت معصومه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان