Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، رییس جمهور با بیان اینکه این چهارمین حضور من در استان خوزستان است گفت: مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

 آیت الله سید ابراهیم رییسی در نشست کمیته مدیریت بحران شهرستان آبادان با اعلام اینکه مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان همچون ماه‌های گذشته باجدیت در حال پیگیری است افزود: حضور در اقصی نقاط کشور تا زمانیکه مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با تسلیت به خانواده جانباختگان و حادثه دیدگان متروپل آبادان گفت:خاطیان بدانند گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

آیت الله رییسی اظهار داشت: امیدوارم رسیدگی به روابط ناسالم و فسادهای منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی  میدانی به این حادثه پیگیری شود.

وی اظهار داشت:با کسانیکه برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می‌زنند باید برخورد عبرت آموزی صورت گیرد و خاطیان بدانند که گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

آیت الله رییسی روز جمعه بدون اطلاع قبلی و بصورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری)آبادان عملیات آوار برداری از متروپل را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه بخشی از ساختمان متروپل آبادان فرو ریخت.
آمار جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان تاکنون به ۳۷ نفر رسیده است.


انتهای پیام/

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید