Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با گرامی‌داشت سی‌وسومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک تجربه سنگین ۵۰ ساله از تاریخ پرماجرای ایران و جنایاتی که حکومت‌های قاجار و پهلوی نسبت به ملت ایران و اسلام انجام دادند را همراه خود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تجربه مقابله و قیام همراه با بزرگانی چون شهید مدرس، شهید شیخ‌ فضل‌الله نوری، آیت‌الله کاشانی و... را داشتند که با این تجربیات حرکت انقلاب را به خوبی هدایت کردند و از تلخی‌های حکومت‌های گذشته و حرکات علما یک جمع‌بندی مثبت داشتند و برنامه انقلاب اسلامی را به گونه‌ای رقم زدند که با ورود به جمهوری اسلامی ایران و تشکیل شورای انقلاب رأی گرفتن از ملت ایران با حضور ۹۸ درصدی رأی جمهوری اسلامی ایران را امضا زدند و به تمام جریانات انحرافی نه گفتند.

سالک با بیان اینکه امام خمینی (ره) احیای اسلام را در قرن حاضر رقم زد، افزود: البته مقدمه این است که از ۱۵ خرداد ۴۲ تا بهمن ۵۷ دو حرکت بزرگ را دنبال کردند که یکی افشاگری نسبت به استعمار جهانی و مزدوران ایرانی و دیگری معرفی اسلام ناب محمدی بدون هیچ‌گونه خرافه و پیرایه‌ای در طول این چند سال بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نتیجه این دو حرکت ارتقای آگاهی و بصیرت توده مردم و مسلمین جهان شد و شاهد هستیم که این آگاهی و بصیرت مقدمه برای وحدت امت حول محور ولایت بود و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوییم احیای اسلام ناب، یعنی احیای عدالت، فرهنگ غنی قرآن و عترت، مقاومت،  استقامت و دشمن‌شناسی و مقابله با شیطان بزرگ و اجرایی کردن اخلاق در جامعه بشری.

سالک عنوان کرد: ۳۳ سال از ارتحال امام می‌گذرد اما ۳۳ سال است که زیر چتر ولایت مقام معظم رهبری پیش می‌رویم، این مرد بزرگ با یک دست الهی و پشتیبانی ملت ایران مقابل استکبار جهانی ایستاده و جوامع را هدایت می‌کند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتایج این حرکت بزرگ را در یمن، فلسطین، عربستان، پاکستان، سوریه، عراق و... حتی در اروپا و آمریکا شاهد هستیم، یادآور شد: با نامه‌ای که برای دانشجویان اروپایی نوشتند حرکت جهانی را آغاز کردند و تمدن بزرگ اسلامی در حال رقم خوردن است.

وی تصریح کرد: هدایت‌های مقام معظم رهبری، درسی است که باید ادامه دهیم و بزرگ‌ترین وظیفه ما انتقال مکتب امام خمینی (ره) به نسل‌های آینده و آیندگان است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: رحلت امام خمینی رحلت امام احمد سالک حجت الاسلام سالک حجت الاسلام احمد سالک امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرکت جالب سید حسن خمینی در یک دیدار دیپلماتیک

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901514

دیگر خبرها

  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • ببینید | حرکت جالب سید حسن خمینی در یک دیدار دیپلماتیک