Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@05:51:03 GMT

مهدی صباغی در بهشت رضا به خاک سپرده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۰۳۶۶

مهدی صباغی در بهشت رضا به خاک سپرده می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مهدی صباغی در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) به خاک سپرده خواهد شد.   محمد حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت درگذشت مهدی صباغی، در رابطه با مراسم تشییع و تدفین وی اظهار کرد: اصل برنامه تدفین پیکر مهدی صباغی برعهده خانواده وی است و ما منتظر تصمیم آن‌ها هستیم و پس از اعلام آن‌ها از طریق معاونت هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: تا جایی که اطلاع‌ دارم خاکسپاری ایشان در قطعه هنرمندان بهشت رضا(ع) مشهد قطعی است اما برای زمان تدفین منتظر تصمیم خانواده مرحوم صباغی هستیم.   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مهدی صباغی جزو بازیگران خوب، متعهد و تاثیرگذار مشهد بود و درگذشت او را به جامعه هنری تسلیت عرض می‌کنیم.   مهدی صباغی که در یک سال اخیر دچار بیماری آلزایمر شده بود و در بستر بیماری بود، چند ماهی نتوانسته بود که در هیچ‌یک از برنامه‌های رادیویی و نمایشی حضور یابد و در نهایت صبح امروز، ۱۳ خردادماه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.   از آثار وی می‌توان به فیلم‌های زمزمه، طوبی، تماس، سایه خیال، بازگشت قهرمان، گرگ‌های گرسنه، سلطان، راننده شخصی، صورتی، گل یخ، کافه ستاره، ستاره‌ها، عاشق، راننده تاکسی، آخرین نقش، مهتاب روی سکو، زنان ونوسی مردان مریخی، آسمان هشتم و مرز خوشبختی اشاره کرد. تماشاخانه مسلح سازی و عملیات هلی کوپتر کاموف از زاویه دید دوربین های متصل به آن (فیلم) ببینید| پرش‌های باورنکردنی سیاه گوش؛ حتی شکار متوجه حضورش نمی‌شود فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مهدی صباغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست خبری صابر جعفری کافی‌آباد رئیس مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سجاد یاهک معاون مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند. همچنین ضمن ارایه گزارش عملکرد یک‌ساله مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی ارایه می‌شود.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری به شمار می‌رود.

همچنین در این نشست درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیحاتی ارایه می‌شود.

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

کد خبر 6090138 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • بهشت اردیبهشت اصفهان
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها