Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قاین، «سلمان اسحاقی» امروز (۱۳ خرداد) در جمع مردم روستای فخر آباد زیرکوه اظهار داشت: دولت سیزدهم یک بازه زمانی را برای ثبت نام در سامانه جاماندگان از یارانه قرار داده اما برخی از مردم در روستاها از این موضوع خبر ندارند که باید از طریق دهیاران اطلاع رسانی انجام شود.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه دشمنان با نوای گرانی هیاهو راه انداخته اند، افزود: قطعا این صدای دشمن است و چون دست برخی از سودجویان از دریافت ارز ارزان قیمت قطع شده است این هیاهو را راه انداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: این جراحی اقتصادی در آینده به نفع مردم خواهد بود و از شما می خواهیم به برنامه های این دولت انقلابی اعتماد کنید.

اسحاقی با اشاره به اینکه در خصوص مشکلات موجود دو معضل وجود دارد، ادامه داد: یکی کمبود اعتبار و دیگری سوء مدیریت است و قطعا مردم مشکلات اعتباری را درک می‌کنند اما سوء مدیریت را برنمی‌تابند و به شما قول می دهم در دولت مردمی، سوء مدیریت شما مردم را ناراحت نکند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس بیان کرد: همه مشکلات این روستا با محوریت فرماندار شهرستان زیرکوه پیگیری خواهد شد و امیدواریم در سفر بعدی بتوانیم به شما عزیزان گزارش بدهیم.

اسحاقی در پایان در خصوص امام راحل عنوان داشت: گرامی داشتن یاد امام راحل تنها حضور در مراسم نیست بلکه در باز کردن گره از مشکلات مردم است.

انتهای پیام/۳۶۳۵/د

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود

مرتضی افقه گفت : من تصور نمی‌کنم بانک مرکزی و حتی همین مجلس که حالا منتقد شده است، بتوانند کاری بیش از آنچه تاکنون دیده‌ایم انجام دهند و مانند سابق نرخ ارز در ایران متأثر از عوامل خارجی  خواهد بود و هرچه به انتخابات آمریکا نزدیک می‌شویم هم محور نرخ ارز صعودی می‌شود.

مرتضی افقه، استاد دانشگاه و اقتصاد دان گفت :به‌طور کلی دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بوده و حالا هم ضعیف است و تیم اقتصادی دولت تیم قدرتمندی نیست؛ چه مدیران بانک مرکزی و چه مدیران وزارت اقتصاد، اما به هر حال دولت اکنون که می‌گوید فروش نفت خوبی داریم، یعنی ارز هم در اختیار دارد و می‌تواند مدیریت کند اما در حوزه عرضه ارز با احتیاط رفتار می‌کند و در عرصه تقاضا هم قادر به مدیریت نیست.

هم‌میهن نوشت: این استاد دانشگاه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه این سخن از سوی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی که نرخ ارز بازاد آزاد را قبول نداریم، چقدر علمی است؟ بیان کرد: «من واقعاً نمی‌فهمم این چه حرفی است که دو مسئول عالی‌رتبه اقتصادی کشور یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌زنند. واقعاً قابل فهم نیست زیرا هیچ مبنای علمی و تخصصی‌ ندارد. در بسیاری از اقلام‌ها ارز آزاد برای واردات استفاده می‌شود؛ یعنی خود دولت بهتر از هر کسی می‌داند کشور فقط محدود به همان اقلامی نیست که ارز دولتی دریافت می‌کنند و بسیاری از کالاها با ارز غیررسمی خریداری می‌شوند حتی بعضی از اقلام اساسی. حتی می‌شود گفت ۸۰درصد از واردات ما با ارز آزاد است و من می‌گویم این حرف اگر نگوییم بچه‌گانه است اما حتماً غیرعلمی است.

دیگر خبرها

  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد