Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین زنجیرانی فراهانی بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام سالگرد امام راحل به منظور ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی بهسازی دو باب مسجد بین راهی در کیلومتر ۴۵ آزاد راه قم – تهران در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم ادامه داد: به منظور بهسازی ۲ مسجد بین راهی الجهاد و الاجتهاد ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح تعداد چشمه‌های بهداشتی و روشویی‌ها ۴ برابر شد و محل مجزا برای وضو و شستشوی ظروف در بیرون از مسجد در نظر گرفته شد.

وی عنوان داشت: مرمت و رنگ آمیزی سقف سرویس مسجد الجهاد و رنگ آمیزی سالن ورودی و محوطه سازی مسجد الاجتهاد از جمله اقدامات عمرانی صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بیان داشت: مساجد الجهاد و الاجتهاد به طور موقت و جهت ایام سالگرد ارتحال امام راحل راه اندازی می‌شوند و پس از اتمام مراسم، نسبت به ادامه و تکمیل طرح اقدام خواهد شد.

فراهانی با اشاره به تجهیز ۷ راهدارخانه در سطح راه‌های استان قم جهت ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی افزود: ۲۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری و حمل و نقل در قالب ۸۰ نفر عوامل اجرایی و ۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، طی ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در طول راه‌ها و مراکز ارائه خدمات مستقر و ضمن تأمین ایمنی راه‌ها بر نحوه ارائه خدمات نظارت خواهند داشت.

کد خبر 5506240

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مسجد نمازخانه های بین راهی بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت سالروز ارتحال امام خمینی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا تبریز متروپل آبادان خراسان رضوی اردبیل مشهد ویروس کرونا ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان