Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان برنامه‌ریزی درخصوص خدمت‌رسانی به زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) را در دستور کار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ علی خالقیان در جلسه قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان با اشاره به اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) گفت: به مناسبت بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا 4000 نفر از زائران و مشتاقان از استان سمنان به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده با تشریح برنامه حرکت این کاروان‌ها افزود: در اعزام زائران که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از تمام شهرستان‌های استان سمنان انجام می‌شود، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که کاروان‌ها از ساعات ابتدایی بامداد روز 14 خرداد به سمت محل برگزاری این مراسم حرکت کنند.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: کمیته‌های تخصصی قرارگاه شهید فهمیده استان با به‌کارگیری تمامی ظرفیت های مردمی، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام راحل در تلاش هستند که به یاری خداوند متعال و همکاری مردم شریف استان سمنان این مأموریت به نحو مطلوب انجام پذیرد. 

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شودمراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در زنجان برگزار می‌شودبرنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم، قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان برای تأمین امنیت و تسهیل تشرف و حضور زائرین  استان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در قالب کمیته‌های تخصصی در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مطهر امام خمینی ارتحال امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد

 

 

 


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافراز دفاع مقدس، سردار ایافت امروز صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.

همچنین با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، مراسم وداع با پیکر پاک سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» از یادگاران دوران دفاع مقدس، شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد.

سردار ایافت در دوران دفاع مقدس از هم‌رزمان سردار سرلشکر شهید محمود کاوه بود و معاونت اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا را بر عهده داشت؛ سردار مجید ایافت معاون شهید محمود کاوه و از فرماندهان عملیات مرصاد و یکی از قهرمانان جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی پس از دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های متعددی را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده‌دار بود که از آن جمله می‌توان به جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و 23 هزار شهید خراسان اشاره کرد.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهداء، جانشین لشکر ویژه شهداء، جانشین تیپ یک ویژه شهداء، فرمانده تیپ جوادالائمه بجنورد و جانشین قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه از جمله خدماتی است که این شهید والامقام در کارنامه خدمتی خود داشت.

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد