Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دغدغه توسعه و عمران روستا‌ها را داریم، گفت: ارائه خدمات به روستائیان با هدف کاهش مهاجرت اولویت است. اکبر نیکزاد ظهر جمعه در بازدید از روستا‌های شهرستان کهگیلویه، افزود: مشکلات روستا‌های مختلف کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احصا و نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات روستا‌های شهرستان کهگیلویه را به فوریت بررسی و تیم پژوهشکده بنیاد اعزام خواهد شد، عنوان کرد: در برخی روستا‌ها مانند «مهد» ظرفیت کشاورزی خوبی وجود دارد، اما متأسفانه فاضلاب در ساعاتی از روز باعث خراب شدن سیستم آب و هوایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیکزاد ابراز کرد: ساماندهی فاضلاب بحث مهمی است که با کارشناسی و برنامه ریزی لازم در روستای «مهد» انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های روستایی شهرستان کهگیلویه توسعه خواهد یافت، افزود: تلاش می‌کنیم این طرح بدون تأخیر و فوری جمع بندی و اجرایی شود.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: بوی بد و تعفن فاضلاب روستای «مهد» غیر قابل تحمل است.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد ادامه داد: مردم از بابت بوی تعفن در عذاب هستند و بیماری دامنگیر مردم شده و اسناد نیز موجود است.

وی تصریح کرد: با توجه به ملحق شدن فاضلاب چندین روستای دیگر در پایین دست و ایجاد شرایط خاص و غیر قابل تحمل برای مردم، انتظار می‌رود در کمترین زمان ممکن به هر شکلی، طرح فاضلاب به سر انجام برسد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اکبر نیکزاد روستا های شهرستان کهگیلویه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسکن روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هفته‌های اخیر، تیم پزشکی در این روستا حضور پیدا کرده و از اهالی آزمایش گرفته شد.

وی بیان داشت: پیش از اعزام تیم پزشکی تست چند نفر از اهالی مثبت بود و تحت درمان قرار گرفته‌اند و ۲۰ نفر نیز مشکوک بودند که از آنها نمونه گرفته شد.

تقوی با بیان اینکه مابقی مردم نیز متقاضی انجام آزمایش هستند، گفت: آزمایش ۱۸۰ نفر هم در حال انجام است و قرار است تیم پزشکی به این منطقه اعزام شود و برای درمان و انجام آزمایش‌ها و فرآیند درمان اقدام کند.

وی افزود: این بیماری در سایر نقاط شهرستان اپیدمی نیست.

تقوی با بیان اینکه روستای رود ریش هم مرز با شهرستان بویراحمد است، گفت: مردم روستا می‌توانند خدمات بهتری از طریق مراکز بهداشتی این شهرستان دریافت کنند.

وی افزود: تیم پزشکی شهرستان کهگیلویه در روستاهای دیشموک حضور پیدا کردند و مردم باید بدانند که شیر و گوشت دام‌ها در این شرایط، مشکل زا بوده و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تقوی تصریح کرد: تب مالت از بیماری‌های عفونی قابل انتقال بین انسان و حیوان است که از طریق حیوانات آلوده همچون گاو، گوسفند، بز، شتر، خوک و گاومیش به انسان منتقل می‌شود.

کد خبر 6090904

دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است