Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق، عصر امروز (جمعه)، پیامی در ارتباط با سالروز ارتحال امام خمینی (قدس سره) صادر کرد.

بنابر گزارش شبکه «الغدیر» متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
«بَلَىٰ مَنْ أَسْلَمَ وَجْهَهُ لِلَّهِ وَهُوَ مُحْسِنٌ فَلَهُ أَجْرُهُ عِندَ رَبِّهِ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» صدق الله العلی العظیم

 

بار دیگر با گرامیداشت سالروز ارتحال امام انقلابیون، رهبر آزادگان، یاور مستضعفان، امام خمینی (قدس سره) داغ، حزن و اندوه بر دل‌های مؤمنان سایه می‌افکند؛ همان امام بی‌همتایی که کمال اندیشه پاک و رفتار استوار در نهاد او جمع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در میان فقهاء، مرجع، در میان سالکان، عارف، در میان سیاستمداران، رهبر و در بین مقاومت‌کنندگان، فداکار و در میان اصلاحگران، بنیانگذار و در امت، پدری مهربان بود.

این مجاهد بزرگ که جامع فضایل بود، رفت و با رفتن خویش نه‌تنها برای خانواده‌اش مال و منالی بر جای نگذاشت، بلکه برای امت خویش گنجی تمام‌نشدنی به ارث نهاد. او پس از خود جمهوری اسلامی بهترین میراث از بهترین فرد برای بهترین امت بر جای گذاشت که خیمه‌ای جهانی برای عاشقان عدالت و کرامت و آزادی است. این نبوغ امامی است که حاکمیت را برای گردش در میان دو قطب اسلام و مسلمین و عدالت اسلامی و حاکمیت امت که سومی ندارد، بازگردانده است.

با این تحول تاریخ منحصر به‌فرد، امام راحل اثری مقدس و درخشان بر تارک زمان بر جای گذاشت و این امت را از خواب خود بیدار کرد و برای محقق کردن ناشدنی‌ها زمام امور را به دستشان سپرد تا با عزمی پولادین به پیش روند که ابزار ایشان برای رسیدن به کامیابی، بصیرتی بدون خطا، صبری شکست‌ناپذیر،‌ ثباتی تزلزل‌ناپذیر و سرزندگی به سوی کامیابی است.

با این دستاورد، استکبار به دلیل ناچاری و کمی امکانات وادار به عقب‌نشینی و اعتراف به شکست شد، ازاین‌رو اشرار راهی جز آرزوی ساقط کردن نظام اسلامی با جنگ، خیانت، تحریم و به‌گرسنگی کشاندن نیافتند. آن‌ها به چیزی نیز از آنچه آرزویش را داشتند، دست نیافتند و هر چه اصرار بر آسیب‌رسانی داشتند، از این رویای آشفته‌شان دورتر شدند.

و امروز ما سالروز ارتحال این امام بزرگ را در حالی گرامی می‌داریم که جمهوری اسلامی ایران به یک جبهه جهانی علیه استکبار و محوری در اندیشه و تمدن و سنگری برای مقاومت مبدل شده که تمام مستضعفان جهان را به عنوان مکتبی جاودان که مظهر به تمام‌ معنای اسلام اصیل محمدی باشد، جذب خود کرده است. 

مردم عراق نزدیک‌ترین ملت‌ها به این رویداد مترقی بودند که بیش از هر جای دیگری آن را لمس کردند و بیش از هر گروه دیگری دوستدار این امام وارث بودند. شهید صدر (قدس سره) و صف اول مؤمنان و مجاهدان وفادارترین و مجذوب‌ترین افراد در این مسیر ایمانی قدرتمند و پیروز بودند. ما احساس می‌کنیم که روح جاوادن خمینی در تمامی افق‌های اسلامی حضور دارد و به دوستداران خود این طور متبادر می‌کند که فرج نزدیک است. درود بر امام خمینی در روزی که زاده شده و در روزی که از دنیا رفته و در روزی که زنده برانگیخته خواهد شد. والسلام علیکم و رحمه‌ الله و برکاته.

پیش از این، هیأت علمای بیروت نیز به مناسبت سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرده بود (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح عراق سالروز ارتحال امام خمینی سالروز ارتحال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر