Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:22:27 GMT

حزب الله: ایران نخستین مدافع آرمان فلسطین است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۰۸۵۴

حزب الله: ایران نخستین مدافع آرمان فلسطین است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) توانست انقلابی مستقل از شرق و غرب به پا کند، گفت، امروز جمهوری اسلامی نخستین مدافع آرمان فلسطین است.

به گزارش مشرق، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان  طی نطقی در مراسمی که به مناسبت سی و سومین سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران اولین مدافع آرمان فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش العهد، او با اشاره به ویژگی‌های امام راحل (ره) در رهبری انقلاب اسلامی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی توانست انقلابی مستقل از شرق و غرب به پا کند که در خور تبدیل شدن به الگویی در اصلاحات و دفاع از منافع مسلمین است.

شیخ البغدادی با بیان اینکه ایران امروز نخستین مدافع آرمان فلسطین است، گفـت: تهران دست یاری به سوی هر فرد شریفی دراز می‌کند که می‌خواهد از کشورش محافظت کند یا آن را از اشغال آزاد کند و  در لبنان با حمایت از ما برای آزادسازی جنوب و محافظت از آن در برابر تجاوز دست بالا را داشته است.

این مقام حزب الله تصریح کرد: به کسانی که هنوز روی آمریکایی‌ها حساب می‌کنند تا کسانی را که لبنان را از دست اسرائیلی‌ها و داعش آزاد کردند و از آن محافظت کردند، تحت فشار قرار دهند، می‌گوییم باید ناامید شوید! تجربیات بس است! بهتر است شما و جوامعتان از این سیاست غلط برگردید و به شما اطمینان می‌دهم که به نتیجه مثبتی نخواهید رسید. به شما و اربابانتان اجازه نمی‌دهیم ذره ای از خاک لبنان و آبروی لبنانی‌ها را به نفع دشمن اسرائیلی نابود کنید.

شیخ البغدادی در پایان تاکید کرد: لبنان پس از انتخابات پارلمانی به فرصتی نیاز دارد تا طرف‌های درگیر بنشینند و بر سر منافع لبنانی‌ها به تفاهم برسند.

 وی افزود: امروز همه احزاب سیاسی در برابر جوامعی که آنها را برگزیده است، برای اصلاح و رفع مشکلات اقتصادی مسئول هستند و از همین رو باید به تشکیل حکومت وحدت ملی  سرعت  بخشند، حکومتی که بتواند معضل اقتصادی کشور را معالجه و به مشکل پول سپرده‌گذاران رسیدگی کند، بیت المال غارت شده را بازگردانده و ثروت‌ها را از دریا  استخراج کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت جمهوری اسلامی ایران امام راحل ایران فلسطین حزب الله لبنان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مدافع آرمان فلسطین حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به اهداف صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد سه موشک از لبنان به سمت پایگاه‌های صیهونیستی در الجلیل غربی (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شده است.

خبرنگار الجزیره افزود: عصر امروز هفت موشک نیز از جنوب لبنان به سمت پایگاه صهیونیستی «الزبدین» در مزارع اشغالی شبعا شلیک شده است.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گفت: حزب‌الله یک نقطه در اطراف پایگاه الضهیره را هدف قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند همزمان با این حملات، صدای آژیر خطر در عرب العرامشه، و مناطقی در الجلیل غربی به دلیل احتمال نفوذ یک پهپاد به ‌صدا درآمده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی