Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری همایش تجلیل از امامزادگان در ۴۶۰ بقعه متبرکه در روز یکشنبه ۱۵ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این سازمان درباره برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی تجلیل از امامزادگان اظهار کرد: همایش تجلیل از امامزادگان روز پنجم ذی‌القعده مصادف با روز یکشنبه ۱۵ خرداد ماه در ۴۶۰ بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های جشن‌های مردمی دهه کرامت اول لغایت یازدهم ذی‌القعده مصادف با ۱۱ تا ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ در یک هزار و ۳۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می‌شود، افزود: در روز ملی تجلیل از امامزادگان ۳۱ برنامه ویژه در ۳۱ بقعه متبرکه شاخص کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: سومین دوره طرح قرار دوازدهم با هدف کمک به نیازمندان در روز ۱۲ خرداد ماه در ۵۰۰ بقعه متبرکه برگزار می‌شود؛ در این طرح بسته‌های معیشتی به افراد کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام نوروزپور خاطرنشان کرد: تکریم و بزرگداشت امامزادگان واجب التعظیم و ارتقا جایگاه آنان و زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردمی در مدیریت، عمران و برنامه‌های بقاع متبرکه و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و جذب حداکثری گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه از اهداف اصلی برگزاری ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف در دهه کرامت است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امامزادگان و بقاع متبرکه دهه کرامت تجلیل از امامزادگان بقاع متبرکه سازمان اوقاف بقعه متبرکه خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد