Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@09:24:38 GMT

امام جمعه فردیس: انتزاع فردیس از کرج را تسریع کنید

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۰۹۰۲

امام جمعه فردیس: انتزاع فردیس از کرج را تسریع کنید

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه فردیس در خطبه های نماز جمعه امروز ۱۳ خرداد، دو درخواست از استاندار البرز و استمداد از آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان را مطرح و اظهار کرد: بسیاری از مشکلات ما ناشی از این امر است که هنوز زیر مجموعه کرج هستیم، شهرستان فردیس نیاز به ۱۸۰ دستگاه اتوبوس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی با پول و اعتبار فردیس می خواهیم بخریم چرا باید معطل موافقت کرج بمانیم، به مردم ما سخت می گذرد. لطفا موضوع انتزاع فردیس از کرج تسریع شود.‌

وی کمک به انتصاب یک مدیر شایسته فرهنگی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را به عنوان درخواست دوم مطرح کرد و گفت: حدود سه ماه است که این اداره مسؤول ندارد، البته قبل آن هم تعریفی نداشت، بنده به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی به استاندار عرض می‌کنم که بیش از این تعلل روا نیست.

دستاورد های مثبت سرکشی‌های هفتگی مسؤولان به محلات مختلف

خطیب جمعه فردیس حضور مسؤولان دستگاه های مختلف و همت جهادی برای رفع مشکلات محلات را اقدامی مثبت در جهت امید آفرینی و رضایتمندی شهروندان دانست و افزود: سرکشی های هفتگی دستاوردهای خوبی داشت؛ در شهرک سپاه مسئله معابر و معضل ضایعات در حال حل شدن است. در نگارستان مسئله مدرسه، فضای سبز ، تخلیه نخاله، احداث مسجد و سایر مشکلات در حال حل شدن است، در شهرک ناز شهردار با تیم خود یک ماه مستقر شده اند و به زودی اخبار شیرینی خواهید شنید.

وی ادامه داد: مردم مهربان شهرستان فردیس هم با رفتارشان این ایام ثابت کردند که حساب ما از اغتشاشگران جداست و اغتشاشگری را خواست دشمن می‌دانند. هیچ فردیسی میهن پرستی، آشوب گری نمی‌کند؛ بلکه مطالبات به حق خود را صمیمانه و با راهکارهای قانونی و همدلانه با مسئولان پیگیری می‌کنند.

اجازه فرصت طلبی به دشمن ندهید

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش به سوء استفاده دشمنان از قضایای داخلی کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان از هر قضیه ای برای تحریک مردم سوء استفاده می کنند و مردم را تحریک و تهییج به نافرمانی، اعتراض و اغتشاش می کنند. در حالیکه مطالبه گری با اغتشاش تفاوت دارد. 

وی با تاکید بر اینکه مطالبه گری حق مردم است و اغتشاشگری علیه امنیت و آسایش مردم است. برخی از خائنین داخلی یا سودجویان با ناراضی تراشی مردم در قالب احتکار، گران‌فروشی و حتی عدم جا به جایی مسافران تلاش می کنند مردم را عصبانی کنند. البته ردپای سرویس های جاسوسی بیگانه مثل فرانسه و انگلستان در آن دیده می شود، همه به هوش باشند به دشمن اجازه فرصت طلبی و سو استفاده ندهند.

شاخص های خط امام را بشناسیم و به آن عمل کنیم 

امام جمعه فردیس با اشاره به فرارسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) مظهر شرف ، عظمت و اقتدار ملت ایران بلکه جهان اسلام است. همیشه به ویژه در ایام سالگرد ارتحال امام ، تکریم پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت است، تجدید پیمان با امیر مومنان (ع) و برپا داشتن پرچم زهراست.

وی با تاکید بر لزوم شناخت راه امام و پیگیری برای تداوم راه امام، بیان کرد: شرکت در مراسم ارتحال بویژه در حرم امام مهم است، اما مهم تر شناخت درست راه امام و پیگیری تداوم آن راه روشن است. به گفته مقام معظم رهبری؛ اگر ملت ایران بخواهد به هدف های بزرگ خود برسد باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد. راه امام راه نجات کشور است، البته با جهاد تبیین باید مانع تحریف راه امام و مکتب امام شاخص های خط امام همان است که در وصیت سیاسی الهی ایشان آمده و در طول حیات انقلاب بیان و عمل شده است.

امام جمعه فردیس به شاخص‌های خط امام‌ اشاره کرد و گفت: اسلام ناب محمدی در برابر اسلام سکولار و متحجران و هر کس را که گمان بر این است که دین از سیاست جداست، نه دین را شناخته و نه سیاست را. انقلابی گری، استکبار ستیزی و مقاومت در برابر مستکبران و در نهایت مردمی بودن از شاخص‌های خط امام است. امام خود را خدمتگزار و مردم را ولی نعمت خود می‌دانست.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی استکبار انتزاع فردیس کرج شاخص های خط امام امام جمعه فردیس راه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  درمراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان  معاون امور مجلس رییس جمهورگفت: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

سیدمحمد حسینی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شبهات بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد و همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان  هم گفت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم، همه ما مدیون معلمان خود هستیم. 

 در این مراسم از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور،  استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قدردانی شد.

 

دیگر خبرها

  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند