Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@06:38:20 GMT

شیائومی از تلویزیون‌های 4K سری F2 Fire TV رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۱۰۹۰

شیائومی از تلویزیون‌های 4K سری F2 Fire TV رونمایی کرد

شیائومی سری تلویزیون F2 Fire TV را عرضه کرده که ساخت آنها طی همکاری با آمازون انجام شده و همگی آنها از نسخه هفتم سیستم عامل فایر برخوردارند. این مدل‌ها هم اکنون به بازار اروپا و انگلستان راه یافته‌اند و در این مناطق قابل سفارش هستند. لازم به ذکر است که تلویزیون‌ های معرفی شده این سری در سه اندازه ۴۳ اینچ، ۵۰ و ۵۵ اینچی عرضه شده‌اند و تمامی مدل‌های آن دارای ریموت کنترل‌هایی هستند که از فرامین صوتی الکسا پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همینطور تمامی مدل‌های این مجموعه دارای پنل‌های ۴K با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز هستند، تا ۹۲ درصد از طیف رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کنند و همه آن‌ها قادر به بازتولید محتوای HDR۱۰ و HLG هستند. همچنین این مدل‌ها مانند سایر تلویزیون‌های شیائومی برای کاهش تکه تکه شدن یا تار شدن تصویر متکی به فناوری MEMC هستند.

از سوی دیگر سیستم عامل فایر این مدل‌ها گزینه‌های محبوبی مانند دیزنی پلاس، میراکست و نتفلیکس، به همراه سایر خدمات استریم مطرح نظیر یوتیوب را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

گفتنی است که علاوه بر موارد ذکر شده، تمامی این تلویزیون‌های جدید شیائومی مجهز به اتصال‌های DVB-T/T۲ به همراه DVB-C و DVB-S/S۲ خواهند بود، همچنین مدل‌های این مجموعه از وای‌فای ۸۰۲.۱۱ ac به همراه بلوتوث ۵ و اتصال اترنت نیز پشتیبانی می‌کنند.

باقی اجزای مدل‌های این مجموعه با همدیگر مشترک هستند چرا که همه آن‌ها دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستند و در کنار تراشه ۴ هسته‌ای ARM Cortex-A۵۵، از پردازنده گرافیکی Mali-G۵۲ نیز استفاده می‌کنند.   شیائومی همینطور ویژگی‌های دیگری مانند بلندگو‌های دالبی ۱۲ واتی دوگانه، پشتیبانی از DTS-HD و اتصال HDMI ۲.۱ را هم در این تلویزیون‌ها جای داده است.

در پایان بد نیست بدانید که مدل ۴۳ اینچی ۴۲۸ دلار، مدل ۵۰ اینچی ۴۷۷ دلار و مدل ۵۵ اینچی هم ۵۳۴ دلار قیمت دارد و هم اکنون در انگلستان و اروپا برای سفارش در دسترس هستند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اخبار فناوری فناوری فناوری اطلاعات فناوری نانو فناوری نوین تلویزیون ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اعتبار همه ما وسط است، باید بهترین باشیم و اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر؛ ما دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و دو سال است ناراحت بودم که چرا نتوانستم جام قهرمانی را تقدیم کشورم کنم. ممنونم از مردم که دو سال من را تحمل کردند و امروز با جام آمدم. بچه‌ها، کادر مدیریتی و فدراسیون و کمیته فوتسال همه همراه بودند. سیزدهمین قهرمانی به نیت 13 رجب امیرالمومنین، قشنگ‌ترین هدیه‌ای است که من و بچه‌ها می‌توانستیم تقدیم کنیم.

شمسایی: ماندنم در تیم ملی فوتسال به فدراسیون بستگی دارد

 

وی در پاسخ به سؤالی در مورد نقش خودش در این قهرمانی گفت: من هیچ وقت نقش خودم را نه بالا می‌برم و نه پایین. ما همه یک تیم و کارگروه هستیم. هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد. من مسئولیت فنی را دارم؛ یک کادر مدیریتی هم داریم که فدراسیون و کمیته فوتسال هستند و یک بخش هم بازیکنان داخل زمین هستند که باید اجرایی کنند. خدا را شکر همه همراه بودیم و این قهرمانی را به مردم تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بحث تمدید قراردادش و اینکه چقدر امیدوار است این بازیکنان در جام جهانی بدرخشند، گفت: پدیده‌های جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد که کسی نمی‌تواند بگوید من برنده یا بازنده‌ام. درباره قرادادم من و آقای کریمی مدیر تیم، دوست‌های صمیمی هستیم. من قبل از جام ملت‌ها هم می‌توانستم قرارداد ببندم، اما گفتم به مسابقات می روم و اگر قهرمان شدم قرارداد می‌بندم و اگر قهرمان نشدم به خانه می‌روم. الان با قهرمانی آمدم و باید بشینیم به یک جمع بندی برسیم. اعتبار همه ما وسط است و باید بهترین باشیم. اگر بهترین باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم. این هم در صورتی است که کارهای بزرگ پیش روی ما بگذارند، بازی‌های دوستانه و پشتیبانی. آن موقع می‌توانیم به دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

شمسایی در رابطه با فاصله کم تیم‌ها در آسیا با هم گفت: هفت بازیکن افغانستان که در لیگ ایران بازی می‌کنند. مربی ایرانی هم دارد. خیلی خوشحالم که یک ایرانی این تیم را بالا آورد. در سطح دنیا هم همین است؛ قبلاً اسمی از مراکش می‌شنیدید؟ الان هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. فرانسه هم 20 روز پیش برزیل را برده است. ژاپن قهرمان دوره قبل حذف شده است. این نشان می‌دهد پیشرفت در فوتسال بسیار زیاد است. ازبکستان بهترین مربی دنیا را آورده است. اکثر مربیان بزرگ دنیا در آسیا بودند. کار سختی است، کار سخت هم آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس