Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: استفاده از بازیکنان جوان ریسک بزرگی بود اما تبعات آن را قبول کردم چراکه هدف ما بازی‌های المپیک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال امید ایران که با بازیکنان زیر ۲۱ سال خود راهی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا شده در نخستین دیدار خود برابر قطر به تساوی یک بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان امید ایران در دومین دیدار خود فردا و از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف ترکمنستان می‌روند. شاگردان مهدوی‌کیا در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ازبکستان، ‌قطر و ترکمنستان هم‌گروه هستند. این رقابت‌ها به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود.

 

مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید با اشاره به دیدار دوم تیمش برابر ترکمنستان اظهار داشت: بازی فردا برای ما بسیار مهم و ارزشمند است چرا که در نخستین دیدار خود به تساوی دست یافتیم و باید در این دیدار امتیاز کامل را کسب کنیم.

 

وی ادامه داد: بدون شک بازی سختی پیش روی ما خواهد بود، آنها به خوبی دفاع کرده و از سیستم‌های تدافعی بهره می‌برند. برابر ازبکستان هم با همین شیوه به میدان رفتند و عملکرد خوبی داشتند و در این شرایط گل‌زدن به تیمی مانند ترکمنستان آسان نخواهد بود.

 

سرمربی تیم فوتبال امید ایران تصریح کرد: من بازی ازبکستان را هم دیدم، آنها تیم خوب و جوانی دارند و فکر می‌کنم به غیر از ایران ازبک‌ها و ژاپنی‌ها هم با همین شیوه ما یعنی استفاده از بازیکنان جوان راهی این دوره از رقابت‌ها شده‌اند. به شخصه نگاه و تدبیر تیمی ایران مبتنی بر دیدارهای مهم و بازی‌های المپیک است و من از بازیکنانی استفاده کردم که در دیدارهای بعدی هم بتوانند ما را همراهی کنند. من تبعات این کار را قبول کردم و این در شرایطی است که می‌توانستیم از بازیکنان زیر۲۳سال استفاده کرده و برای قهرمانی راهی این مسابقات شویم اما همانطور که گفتم نگاه ما آماده‌کردن تیمی خوب با هدف حضور در بازی‌های المپیک است.

 

او در خصوص اردویی که در کشور عراق داشت، تاکید کرد: واقعیت این است که تمایلی به بازی با عراق نداشتم چراکه شاید در دور بعدی با آنها هم بازی شویم اما چاره‌ای هم نداشتیم چراکه باید چند دیدار دوستانه را برگزار می‌کردیم. البته آنها میزبانی خیلی خوبی از ما داشتند و تحت فشار تماشاگران آنها به میدان رفتیم و موفق شدیم نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است

وزیر ورزش و جوانان گفت: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعدادها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد. حضور در المپیک یک افتخار برای کشورها و ورزشکار محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران که اخیرا موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد.

هاشمی در این دیدار با ابراز خوشحالی از موفقیت اخیر ژیمناستیک کشور اظهار داشت: این موفقیت و کسب سهمیه می‌تواند شروعی باشد برای رشته‌هایی که شاید تا پیش از این هیچکس به موفقیت آن فکر نمی‌کرد و اینکه بتوانیم در رویداد‌های مهم کسب مدال کنیم. با استعداد‌هایی که وجود دارد و زحماتی که مجموعه فدراسیون انجام داد توانستیم به این موفقیت برسیم.

وی افزود: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد که اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعداد‌ها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد. حضور در المپیک یک افتخار برای کشور‌ها و ورزشکار محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه حضور در المپیک یک اتفاق بزرگ برای هر ورزشکاری است، اظهار داشت: آن چیزی که در ابتدا مهم است حضور این ورزشکاران به عنوان سفیران کشور در این رویداد است و در مرحله بعدی گرفتن نتیجه از این مسابقات مهم است. تا همین جا که این سهمیه به دست آمده یعنی ورزشکار توانسته شایستگی‌های خود را نشان دهد. از همه دوستانی که برای این رشته مادر تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و همدلی همه دوستان منجر به کسب موفقیت می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ژیمناستیک اظهار کرد: از ابتدا یک سیاست را سعی کردیم به فدراسیون‌ها انتقال دهیم و آن هم ایجاد آرامش در جامعه ورزش است. در شرایط آرامش است که ورزشکار و کادر فنی و مجموعه فدراسیون می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: موفقیت ورزشکار باعث خوشحالی مردم می‌شود و خوشحالی مردم نیز یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است. سلایق و رفتار‌های مختلف همیشه وجود دارد و اختلاف سلایق‌ها نباید منجر به ایجاد حواشی و لطمه خوردن به تیم ملی شود.

کیومرث هاشمی اظهار داشت: آن چیزی که خواست جامعه ژیمناستیک و پیشکسوتان این رشته است که در سایه همدلی و ثبات این رشته بتواند به موفقیت‌های دوچندان دست پیدا کند. باید همگی به فضای آرامش کمک کنیم و حیف است که این موفقیت‌ها به هدر برود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما حمایت از فدراسیون‌ها است و پیش‌بینی کرده‌ایم که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به روز شود. به فدراسیون‌ها اعلام کردیم که نیاز‌های اولیه را برای تجهیز کمپ‌های تیم ملی به ما اعلام کنند.

مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های وزارت ورزش اظهار داشت: خیلی خوشحالم که وزارتخانه و شخص وزیر توجه ویژه‌ای به رشته ژیمناستیک دارد و با این حمایت موفق شدم برای کشورم افتخار بزرگی را به دست آورم.

در پایان این دیدار وزیر ورزش از مهدی الفتی به دلیل افتخاری که برای کشور به دست آورد، تجلیل کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است