Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@04:32:37 GMT

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت 15 خرداد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۱۳۹۶

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت 15 خرداد

به گزارش صدای ایران، وزیر اطلاعات در پیامی سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد را گرامیداشت .

متن پیام حجت‌الاسلام خطیب به این شرح است : 

سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) یادآور واقعه‌ای جانگداز و مصیبتی عظیم است که قلوب مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر پهنه‌ی گیتی را جریحه‌دار نمود و همه را تا همیشه‌ی تاریخ به سوگ نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به اذن‌الله، با سپرده شدن سکان‌داری کشتی عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی به دستان با کفایت رهبری خردمند، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بارقه‌ی امید در دل‌های پریشان و داغدیده تابیدن گرفت تا انوار تابناک اسلام ناب محمدی همچنان بر تارک جهان هستی بدرخشد و ناامیدی دشمنان کینه‌توز را به رغم دسیسه‌های بی‌امان رقم زند.


یقیناً، نهضت عظیم امام راحل عظیم‌الشأن، جانی تازه بر کالبد ناتوان محرومان و مستضعفان ستم‌دیده جهان بخشید و سمت و سوی مقاومت و غلبه بر مستکبران و زورمداران را بر آنان بیاموخت و تجدید حیات اسلام را به عنوان یگانه راه رهایی از چنگال دژخیمان به منصه‌ی ظهور گذاشت. این نهضت، حلاوت استقلال و آزادی را به کام ملّت‌های رها شده از جور ستمگران چشاند. به‌گونه‌ای که اینک، به پاس مجاهدت‌های بی‌وقفه و حرمت خون پاک شهدا، طنین ناقوس  مرگ استعمار و صهیونیسم غاصب به‌گوش و باور جهانیان رسیده و فردایی آزاد و آباد را در سایه‌سار حاکمیت الهی نوید می‌دهد.


فرارسیدن سالروز رحلت غم‌انگیز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد که درس پیروی از ولایت تا سرحد شهادت را یادآوری می‌نماید، به محضر با سعادت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملّت حق‌مدار ایران اسلامی، قاطبه‌ی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گویم و تداوم این انقلاب شکوهمند را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.


سربازان عرصه‌ی گمنامی در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد با روح ملکوتی آن امام عظیم‌الشأن و شهدای گلگون کفن تجدید پیمان می‌کنند که تا آخرین نفس حافظ آرمان‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بوده و آنی از تبعیت رهبر فرزانه خود غفلت نورزند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیام وزیر اطلاعات ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه نامه یکی از مسؤولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

کد خبر 6095369 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل