Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پیتر ناوارو، مقام سابق کاخ سفید، روز جمعه پس از سرپیچی از احضاریه هیئت مجلس در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده، به اتهام توهین متهم شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا به نقل از آسوشیتد پرس؛ناوارو  دومین دستیار دوم دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که به دلیل امتناع از همکاری با تحقیقات 6 ژانویه 2021 به توهین به کنگره متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیو بنن مشاور سابق کاخ سفید در ماه نوامبر متهم شد.

ناوارو، 72 ساله، به دلیل عدم حضور در کمیسیون مجلس نمایندگان به یک مورد توهین متهم شد. اتهام دوم به دلیل عدم ارائه اسنادی است که کمیته درخواست کرده است. او صبح روز جمعه در بازداشت فدرال قرار گرفت و انتظار می رود بعد از ظهر در دادگاه فدرال در واشینگتن حاضر شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناوارو کنگره متهم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

فرمانده انتظامی بم  گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت، با اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

 سرهنگ عزت الله عبدلی افزود: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

 بگفته وی متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل