Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین برخواه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با تایید برکناری خود از سمت سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری، اظهار داشت: علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به من گفت تا دیگر همکاری با فدراسیون را ادامه ندهم. روز چهارشنبه مسائلی پیش آمد و انتظار داشتند تا وزنه‌برداران را در اردو نگاه دارم اما آنها به دلیل کمبود امکانات اردو را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توقع وزنه‌برداران منطقی و به حق بود و انتظارات زیادی نداشتند. باید حداقل‌هایی در اردو باشد؛ تغذیه مناسب در شان تیم ملی وزنه‌برداری انتظار زیادی نیست و جزو وظایف ذاتی فدراسیون است تا حداقل امکانات را برای تیم ملی فراهم کند.

سرمربی برکنارشده تیم ملی وزنه‌برداری عنوان کرد: با این شرایط فدراسیون انتظار دارد تا وزنه‌برداران در مسابقات جهانی با تیم‌هایی که با حداکثر امکانات و آمادگی شرکت می‌کنند، رقابت کنند. نمی‌توانیم دست و پای ورزشکار را ببندیم و توقع داشته باشیم تا در رقابت نابرابر برنده باشند.

وی گفت: توقعات وزنه‌برداران به حق بود و من به این جمع‌بندی رسیدم تا صبر کنیم که خودشان در مورد ادامه کار تصمیم بگیرند و مشکلی هم نداریم و فدراسیون می‌تواند با هر فردی که خودش دوست دارد و با آن شخص راحت‌تر است، کار کند. در مدتی که سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بودم تمام تلاشم را کردم و آن چیزی که وظیفه‌ام بود را در حد توانم انجام دادم.

برچسب‌ها محمدحسین برخواه فدراسیون وزنه برداری علی مرادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدحسین برخواه فدراسیون وزنه برداری علی مرادی محمدحسین برخواه فدراسیون وزنه برداری علی مرادی تیم ملی وزنه برداری وزنه برداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد