Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ‌ فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان مدت‌هاست در شرایط سرپرستی به سر می‌برد و عدم تصویب اساسنامه این فدراسیون از سوی مجامع بین‌المللی موجب شده تا دوچرخه‌سواری همچنان بدون رئیس باشد.

در شرایطی که یکی از قهرمانان اسبق این فدراسیون در حال حاضر به عنوان سرپرست، فدراسیون را اداره می کند، اما همچنان ارتباط و تعامل با فدراسیون جهانی با هدف تسریع در روند تایید اساسنامه ادامه دارد و در آخرین اقدام، چند شب گذشته نیز از سوی طرف ایرانی ایمیلی به فدراسیون جهانی زده شد تا در این خصوص همکاری لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که فدراسیون رقابت‌های متعدد داخلی و بین‌المللی را در پیش دارد، تایید اساسنامه و شرایط لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی می‌تواند این فدراسیون را از شرایط کنونی خارج و به نوعی سروسامانی به این ورزش بدهد. رکاب‌زنان کشورمان در اولین حضور بین‌المللی خود باید نیمه دوم خردادماه در رقابت‌های قهرمانی پیست آسیا به میزبانی هند رو در روی رقبای خود صف آرایی کنند و بدون شک هر چه آرامش و ثبات در این فدراسیون بیشتر باشد، احتمال موفقیت نیز بالاتر است.

انتخابات کمیته ملی‌المپیک قرار است ششم شهریورماه برگزار شود و باید دید آیا روند تایید اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری به گونه‌ای پیش می‌رود که در این دوره شاهد برگزاری انتخابات این رشته باشیم و یا باید در دوره جدید کمیته ملی‌المپیک رییس آینده این فدراسیون را بشناسیم.

برچسب‌ها فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری قهرمانی آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری تایید اساسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛این مراسم به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشداری غلامان برگزار و در پایان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی مردم شیروان به سمت بوستان شیرکوه ، با شعار سلامتی را قدم بزن برگزار شد. 

این مراسم که با استقبال تعداد زیادی از خانواده ها همراه بود برنامه های شاد و مفرحی هم در پایان اجراشد.

{$sepehr_media_11044049_600_350 }

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد