Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت و عاشقان و ارادتمندان امام راحل که از روزهای گذشته خیابان ها، معابر، سر در منازل و ادارات را سیاه پوش کرده اند، روز شنبه با حضور در مساجد و حسینیه ها ، یاد و خاطره رهبرکبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

شهرداری‌های شهرهای جنوب‌شرق تهران از روزهای گذشته با سیاه‌پوش کردن معابر و خیابان‌های اصلی و فضاسازی معابر با تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهرها را به فضایی برای برپایی مراسم سوگواری ارتحال امام راحل تبدیل کردند و بسیاری از دلدادگان امام خمینی(ره) نیز بر سردر منازل و مغازه‌های خویش پرچم سیاه نصب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صبح امروز بیش از ۵ هزار نفر از عاشقان امام راحل با استفاده از اتوبوس‌های تأمین شده از سوی شهرداری‌ها به حرم امام راحل اعزام شدند تا ضمن شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، از فرمایشات رهبر معظم انقلاب استفاده کنند.
نشست های بصیرتی با موضوع گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب 

به گفته فرمانده سپاه ورامین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین در ایام ارتحال امام خمینی(ره) بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در رده‌های بسیج و سپاه با عناوین بصیرتی، فرهنگی، ورزشی و معرفتی  پیش‌بینی شده که برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ورزشی، نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌ها، برگزاری دسته‌های عزاداری، یادواره‌های شهیدان و هیئت‌های منتظران موعود در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار سعید تاجیک افزود: حلقه های صالحین در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به تببین شخصیت و مکتب امام راحل می‌پردازند و همچنین در این ایام محتوای خاص در خصوص اسلام ناب ومکتب امام و شهدای ۱۵ خرداد در فضای مجازی طرح ثامن و رسانه محلی بسیج و شبکه‌های اجتماعی شهرستانی تولید می‌شود.

امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، مراسم بزرگداشت مقام شامخ امام خمینی در ساعت ۹ صبح  در حرم مطهر امام خمینی با تلاوت قرآن مجید، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، خیر مقدم و سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی حضرت امام آغاز می شود و سپس همه شیفتگان و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی به سخنان مهم  رهبر فرزانه انقلاب گوش جان می سپارند.

سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۲ سال وقفه  (بواسطه فراگیری ویروس کرونا)  امسال با  رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

برچسب‌ها ورامین امام خمینی پاکدشت رحلت امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین امام خمینی پاکدشت ورامین امام خمینی پاکدشت رحلت امام خمینی ارتحال امام امام خمینی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری

فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل