Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:53:37 GMT

خبرهای خوب از پروژه پل‌کلو و جاده یاسوج-سی‌سخت+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۱۹۳۲

خبرهای خوب از پروژه پل‌کلو و جاده یاسوج-سی‌سخت+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، کورش درخشان زاده فرماندار دنا به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های آسفالت شهر سی سخت و روستاهای اطراف بازدید و بر نحوه کار پیمانکاران نظارت کردند.

درخشان زاده فرماندار دنا گفت: جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان دنا از مدیر کل راه و شهرسازی دعوت شده تا از نزدیک بر عملیات آسفالت شهر سی سخت و روستاهای اطراف نظارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دنا اظهار داشت: محل اعتبار این پروژه ها از محل باز آفرینی شهری اداره راه وشهرسازی است که علاوه بر این پروژه، پروژه های دیگری را هم خواهیم داشت.

فرماندار دنا گفت: خبر خوبی برای مردم سی‌سخت این که پس از سالها پروژه پل بزرگ پل‌کلو به مرحله مناقصه رفته و با اعتباری بسیار خوب به زودی عملیاتی خواهد شد.

راستا مدیرکل راه و شهرسازی هم گفت: به اتفاق فرماندار دنا از پروژه های در حال اجرا در شهر سی سخت و جاده یاسوج -پاتاوه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان به طول ۵کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰درصد بازدید کردیم که خوشبختانه همه پروژه ها با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا هستند فقط بعضی از پروژها  معارض دولتی مثل تیر برق و آب وگاز  داشتند که با پیگیری فرماندار این مهم در حال برطرف شدن است.

راستا اظهار داشت: پروژه مهم دیگری که داریم پروژه روکش آسفالت سی سخت با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که با سرعت در حال اجراست. یکی دیگر از پروژهای مهم ما پروژه جاده یاسوج به سی‌سخت است که در حال عملیاتی شدن بوده و دهانه ورودی تونل ها به پایان رسیده و پیمانکار در حال آماده شدن برای حفر تونل‌هاست.

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار دنا سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند