Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در نامه‌ای به رهبر انقلاب ضمن تبریک صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا، این دستاورد را حاصل حمایت‌های ایشان، همت رئیس جمهوری، ایثارگری کادر درمان و همبستگی مردم دانست. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در پی ثبت آمار صفر تلفات روزانه کرونا برای نخستین بار از آغاز شیوع این بیماری در کشورمان، دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، این دستاورد را به ایشان تبریک گفت و با اشاره به مقاومت ملت ایران، همت رئیس جمهور و دولت مردمی و مجاهدات کادر درمان به‌ویژه شهدای مدافع سلامت، بذل رهنمودها و تدابیر حکیمانه معظم‌له را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «ادام الله ظله الشریف»

سلام علیکم

همچنان که مستحضرید آمار روزانه فوت هموطنان عزیزمان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا متعاقب تزریق 150 میلیون دوز واکسن که به‌رغم نارسایی‌های ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار صورت گرفت، از چندی پیش به تک رقمی گرایید و در تاریخ پنجشنبه 12 خرداد 1401 پس از 831 روز مقابله نفس‌گیر با همه‌گیری این ویروس، جمهوری اسلامی ایران، نخستین روز بدون مرگ ناشی از کرونا را به ثبت رساند.

 هر چند مشکلات ناشی از شیوع کرونا همچنان پایان نیافته و‌ افول این بیماری بر خاتمه قطعی آن دلالت ندارد، اما دستاورد حاضر که با مدد الهی، حمایت‌های آن رهبر عظیم‌الشأن و همت رئیس جمهور انقلابی و دولت مردمی حاصل گردید، نشان از قدرت ملت ایران، روحیه ایثار نیروهای جهادی درمان، اخلاص و ابتکار دانشمندان با ایمان و همبستگی عمیق مردم عزیزمان با دولت خدمتگزار سیزدهم و دیگر قوا و نهادهای انقلابی دارد. 

از این رو وظیفه خود می‌دانم توفیق حاصله را به محضر شریف حضرتعالی تبریک عرض نموده، ضمن تجدید عهد با ارواح طیبه شهدای مدافع سلامت، بذل رهنمودها و تدابیر حکیمانه و دعای خیر رهبر عزیزمان را برای ریشه‌کنی نهایی این بیماری مسألت نمایم.

روز صفر کرونا در ایران/ آمار فوتی‌های کرونا در کشور چگونه به صفر رسید؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کرونا بهرام عین اللهی وزارت بهداشت بهداشت و درمان واکسن کرونا بهرام عین اللهی وزارت بهداشت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید