Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران - شرکت هیوندای موتور که بیشتر به نام هیوندای شناخته می شود، یک شرکت خودروساز چندملیتی کره ای است که دفتر مرکزی آن در شهر سئول، کره جنوبی قرار دارد. این شرکت در سال 1967 تاسیس شده و در حال حاضر به عنوان یکی از نام های مطرح در صنعت خودروسازی جهان شناخته می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هیوندای بزرگ‌ترین تاسیسات تولید خودرو در جهان را اداره می کند که در شهر اولسان، کره جنوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه ظرفیت تولید حدود یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو در سال را دارد و تاسیسات تولیدی اصلی هیوندای محسوب می شود. مجموعه تولیدی اولسان می تواند روزانه حدود 5600 دستگاه خودرو تولید کند.

تاسیسات تولید خودرو هیوندای در اولسان زمینی به مساحت 5 میلیون متر مربع را پوشش می دهد و از پنج کارخانه تشکیل شده است. بیش از 34 هزار نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

تاسیسات تولیدی اولسان به اندازه ای بزرگ است که همانند یک شهر کوچک عمل کرده و دارای بیمارستان، شبکه جاده ای، خدمات آتش نشانی و اورژانس و یک بندر است که می تواند همزمان به سه کشتی خدمات ارائه کند. با توجه به تعهدات زیست محیطی، این تاسیسات دارای تصفیه‌ خانه فاضلاب است و بیش از 500 هزار اصله انواع درخت در آن وجود دارند.

کارخانه 1 در مجموعه تولیدی اولسان در سال 1968 تکمیل شد و سالانه حدود 311 هزار دستگاه خودرو شامل مدل های هیوندای ولستر، هیوندای کُنا و هیوندای آیونیک 5 از خط تولید آن خارج می شوند.

کارخانه 2 در سال 1986 تکمیل شد و سالانه حدود 257 هزار دستگاه خودرو شامل مدل های هیوندای سانتافه، هیوندای توسان، هیوندای پالیسید و جنسیس جی‌وی80 از خط تولید آن خارج می شوند.

کارخانه 3 در سال 1990 تکمیل شد و سالانه حدود 333 هزار دستگاه خودرو شامل مدل های هیوندای الانترا/آوانته، هیوندای آی30، هیوندای آیونیک و هیوندای ونو از خط تولید آن خارج می شوند.

کارخانه 4 در سال 1991 تکمیل شد و سالانه حدود 235 هزار دستگاه خودرو شامل مدل های هیوندای استارکس، هیوندای پورتر، هیوندای پالیسید و هیوندای استاریا از خط تولید آن خارج می شوند.

کارخانه 5 در سال 1991 تکمیل شد و سالانه حدود 264 هزار دستگاه خودرو شامل مدل های هیوندای توسان، هیوندای نکسو، جنسیس جی70، جنسیس جی80 و جنسیس جی90 از خط تولید آن خارج می شوند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تاسیسات تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان

ایسنا/کردستان استاندار کردستان از افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامیداشت هفته کارگر که با حضور معاون وزیر کار و جمعی از کارگران استان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در ادامه پیگیری های بیمه کارگری در استان کردستان،۳۰۰ نفر به سهمیه کارگران ساختمانی استان اضافه شده است که امیدواریم این تعداد در آینده افزایش یابد.

وی کارگران را بازوان مهم توسعه کشور ذکر کرد و افزود: موتور تولید و تحرک کشور با تلاش کارگران خدوم به حرکت در می آید که برای تداوم آن باید اهتمام جدی داشته باشند.

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه این مراسم با تبریک روز کار و کارگر گفت: کارگران زحمتکش‌ترین قشر جامعه هستند.

نقش کارگران در جهش تولید بی بدیل است

وی با اشاره نقش کارگران در جهش تولید گفت: جهش تولید یعنی ارتقای فرهنگ مردم، ایجاد کارخانجات در مناطق کمتر توسعه یافته، استفاده از تحصیلکردگان، احیای کارخانه‌ها و ... است.

وی افزود: کارگران همیشه جوان نمی‌مانند و زمانی پیر و سالخورده می‌شوند لذا باید زمینه لازم برای حمایت از آنان در این دوران فراهم شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه تمام کارگران باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند، بیان کرد: در باب اهمیت کسب و کار پیامبر اسلام می فرماید در این دنیا چنان کار کنید که همیشه در این دنیا می‌مانید.

وی افزود: دشمن امروز در میدان دیگر مبارزه با کشور، به دنبال تضعیف اقتصاد ماست‌ که در این راستا باید تمام تلاش خود را برای رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور به کارگیریم.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه به همان اندازه امنیت کشور، امنیت معیشت مردم نیز حائز اهمیت است، افزود: استان فرهنگی کردستان باید با توجه به پتانسیل‌های موجود یک استان عام المنفعه و با اقتصاد قوی باشد.

وی با اشاره به توسعه عدالت در جامعه گفت: باید با سعی و کوشش و تولید، تحریم‌ها را در کشور خنثی کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!