Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مردم کویرنشین شهرستان ریگان در سایه خنکای پرچم گنبد امام رضا(ع) قرار گرفتند. عطر وصف‌ناپذیری از فرسنگ‌ها استشمام می‌شد، اعلام کرده بودند کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان می‌شود، از سال گذشته تا کنون مردم منتظر پرچم متبرک گنبد امام رضا(ع) بودند و آرزویی که به واقعیت پیوست و پیر وجوان و شیعه وسنی در خنکای آن قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان محروم ریگان شد و با استقبال گرم امام جمعه، مردم، مسؤولان و خادمیاران امام مهربانی‌ها قرار گرفت.

مردم با مشاهده پرچم و کاروان زیر سایه خورشید به سمتش سراسیمه دویدند و آن را در آغوش گرفتند.

مریم رشیدی گفت:خیلی خوشحالم که امروز کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان ریگان شده است. ما امروز راهی مشهد مقدس بودیم انگار کسی به ما اعلام کرد صبر کنید.

رضا سرحدی یکی از اهالی ریگان که دچار شکستگی پا بود از دور صدا زد «نگه دارید» کاروان ایستاد، وی با پای شکسته‌اش به استقبال پرچم آمد و چند دقیقه‌ای پرچم را به سینه فشرد و اشک ریخت.

دردی که زیر پرچم امام رضا(ع) فراموش شد

با گذر از شهر ریگان به بیمارستان شهرستان وارد شدیم. در ابتدا به اورژانس بیمارستان رفتیم، بانویی که از درد قلب به خود می‌پیچید وقتی پرچم حرم مطهر را مشاهده کرد از خود بیخود انگار که دیگر دردی نداشت. 

بانویی از اهل تسنن که با مشاهده پرچم آن را در بغل به گرمی فشرد.کاروان اقلام متبرک از حرم امام رضا(ع) به وی هدیه کرد.

کارکنان و پرستاران با مشاهده کاروان زیر سایه خورشید در یک جا جمع شدند و پرچم را در بغل گرفتند.

مسؤول کاروان در جمع پرستاران گفت: تقدیر و تشکر می‌کنم از کادر درمانی که طی دو سال بیماری کرونا جهادگونه به مداوای بیماران پرداختند و هدایایی به کادر درمان تقدیم شد.

با خداحافظی از کادر درمان بیمارستان به مراسم روز دختر رفتیم. مراسمی که با حضور کاروان زیر سایه خورشید حال و هوایی وصف ناپذیر داشت.دختران به همراه مادران با مشاهده کاروان زیر سایه خورشید اشک شوق ریختند.

مقصد کاروان خانواده شهید آبیار و دعای کمیل بود که حال و هوایی خاص در شهر گنبکی ایجاد کرد.

محمد ده‌رضایی یکی از شهروندان ریگانی گفت: آرزویم مشاهده کاروان زیر سایه خورشید بود که تحقق یافت.

در این سفر کاروان زیر سایه خورشید به شهرستان ریگان که برای دومین سال انجام می‌شود، علاوه بر عیادت از بیماران، دیدار با خانواده معظم شهدا و شرکت در مراسم فرهنگی انجام شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کاروان زیر سایه خورشید پرچم امام رضا شهرستان ریگان کاروان زیر سایه خورشید امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان

جواد دهقان بر توجه به موضوع سلامت اداری در دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پیشنهاد پرداخت رشوه به محمد رسول جلال آبادی از پرسنل پلیس راه ریگان از سوی یک متهم که جرم وی محرز شده بود، رد شد.

وی افزود: درراستای ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتار‌های شایسته، از این مامور انتظامی قدردانی شد و همچنین طبق قانون، حبس تعزیری در انتظار مجرم و فرد رشوه دهند خواهد بود.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک