Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از مسافران فرودگاه امام خمینی صبح امروز -شنبه ۱۴ خرداد-  از اختلال در یکی از سامانه‌های خدمات فرودگاهی خبر دادند که موجب معطلی چند ساعته مسافران در ترمینال شده بود. در همین رابطه «جواد صالحی» سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: هیچ گونه هکی در سیستم گذرنامه فرودگاه امام خمینی (ره) از صبح امروز صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفوذ در سیستم گذرنامه بسیار سخت است و غیرممکن است و  فقط یک مشکل سخت افزاری بود که حل شده است.

وی افزود: مشکل این بود که سرور آفلاین گذرنامه مشکل سخت افزاری داشته و دچار نقص سخت افزاری شده است.

به گفته صالحی، سرور آنلاین نیز برای طی فرآیند، دیتاهایی را به سرور آفلاین ارسال می‌کند و اگر دیتایی دریافت نکند فرآیند  ارسال اطلاعات را خودبخود متوقف می‌کند.

سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: برای رفع نقص و تعویض قطعه سرور ِآفلاین زمان چندساعته‌ای طی شد و این به معنای حمله سایبری در فرودگاه امام(ره) نبود.

روند پذیرش مسافر در فرودگاه امام(ره) به حالت عادی بازگشت

همچنین سرهنگ «حیدری سیرت» رئیس اداره کنترل مرز هوایی فرودگاه امام (ره) دراین باره به خبرنگاران گفت:  از ساعت ۰۰:۳۰ تا ۲:۴۵ بامداد امروز (شنبه) نقص سخت افزاری سرور آفلاین موجب توقف پذیرش مسافران شد که با توجه به مکانیسم آن در صورت بروز ایراد در این سرور روند پذیرش مسافر تا رفع ایراد با اختلال مواجه شد.

وی افزود: به همین دلیل تیمی از ستاد برای رفع ایراد اعزام شد که رفع ایراد در ساعت ۲:۴۵ انجام و روند پذیرش مسافر به حالت عادی بازگشته است.

برچسب‌ها شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی جواد صالحی امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی جواد صالحی امام خمینی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی جواد صالحی امام خمینی فرودگاه امام امام خمینی سخت افزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند


به گزارش تابناک به نقل از تاس، برلین اعلام کرد که قصد دارد در پی حمله سایبری روسیه به وب‌سایت‌های حزب سوسیال دموکرات آلمان «الکساندر لامبسدورف»، سفیر خود در مسکو را برای رایزنی فراخواند.

نماینده وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه کشور تصمیم گرفته است تا سفیر آلمان در مسکو را برای رایزنی به برلین احضار کند».

 وی ادامه داد: «سفیر به مدت یک هفته در برلین می ماند و سپس به مسکو بازمی گردد».

وزارت خارجه آلمان وکیل موقت متخصص در امور روسیه را با ادعای حمله سایبری احضار کرده بود اما سفارت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله از سوی هر ساختار یا نهاد دولتی روس را رد کرد.

 

دیگر خبرها

  • فرودگاه شهید بهشتی سالانه ظرفیت پذیرش ۲ میلیون مسافر را دارد
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • هرج و مرج و ازدحام غیرمعمول در برخی فرودگاه‌های انگلیس
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)