Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امام با کدخدا و کدخدا پرستان در جهان مبارزه کرد زیرا در مکتب سیاسی ایشان شکست معنایی ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در مسجد جامع شهر گیان نهاونداظهار داشت: در دهه 60 به عنوان یک طلبه در شهر گیان افتخار کار تبلیغ دین را داشتم و ایثارگری جوانان و مردم خوب گیان در راه نهضت و آرمان های امام خمینی(ره) به چشم خودم دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهادت شهید خدایی شهدای نیروی انتظامی و حادثه مترو پل آبادان به خانواده ه‍ای آنان افزود: همه ما مردم ایران عزت و غرور ملی و دینی خود را مدیون مکتب سیاسی الهی حضرت امام خمینی هستیم.

وی  بیان کرد: نهضت سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) دارای چندین خصوصیت و ویژگی می باشد که اولین ویژگی آن در دکترین قیام فقط برای خدا است.

رئیس  سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قدرت امام خمینی گفت: حتی کارتررئیس جمهور وقت آمریکا به قدرت الهی و سیاسی امام بارها اشاره کرد زیرا دوران دشمنی ابر قدرت ها با امام هم تحت تاثیر مکتب سیاسی و خدایی امام خمینی بود.

وی گفت: امام با کدخدا و کدخدا پرستان در جهان مبارزه کرد زیرا در مکتب سیاسی ایشان شکست معنایی ندارد.

حسنی افزود: در مکتب سیاسی حضرت امام(ره) تکیه بر قدرت تمام نشدنی مردم یک اصل بود البته مردمی که در حزب خدا هستند نه حزبی دیگر زیرا معتقد بود فقط باید در دنیا و آخرت به خدا تکیه کرد.

این مقام مسئول  اظهار داشت: با تمام دشمنی و شیطنت هایی که دشمنان دین و ملت ایران انجام داده اند مکتب امام و رهبر معظم انقلاب خواب راحت را از چشم دشمنان ملت ایران و منطقه بخصوص از اسرائیل و آمریکا گرفته است و در سال های مختلف یکی پس از دیگری ارمانهای امام در حال تحقق می باشند.

 وی بیان کرد:مکتب سیاسی امام و نائب بر حقش مقام معظم رهبری جهان را در اختیار گرفته و سال به سال خود را نمایانتر و دشمنان را ظلیل تر می کند.

حسنی گفت: هدف بزرگ امام پایان دادن به سلطه قدرت های بزرگ در منطقه و جهان بود تا مظلومان این جهان بتوانند از حق خود دفاع کنند.

ویژه برنامه "عهد روح‌الله" با حضور کاروان خدام رضوی در بندرعباس برگزار شدتکذیب هک سامانه‌ گذرنامه فرودگاه امام خمینی (ره)

در ادامه این مراسم که جمعی از مردم و فرماندهان نظامی و بسیجیان و روحانیون حضور داشتند حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند گفت: نهضت بزرگ امام خمینی جهانگیر شده است و دشمنان مردم ایران روز به روز خوار و ذلیل می شوند.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل می دانند دیگر جرات نگاه چپ به مردم ایران را ندارند و اگر یکی بزنند دو تا ضربه می خورند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مردم ایران مکتب سیاسی امام خمینی حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالحسین معزی ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل اظهار کرد: آموزه های کربلا نه تنها جوانان ما را در دوران دفع مقدس به اوج سلحشوری و ایثار رساند بلکه امروز جوانان غیرتمند این سرزمین در سنگر دفاع از این نظام و دستاوردهای انقلاب در صحنه حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان رشید این ملت و سرو قامتان سپاه پاسداران در عملیات غرورآفرین وعده صادق چنان انتقامی را از دشمنان گرفتند که برای همیشه درس عبرت برای مستکبران و مستبدان باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در تداوم این حرکت عزتمندانه دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی نیز برای اعلام بیزاری از صهیونیسم خیزش عظیمی را به راه انداخته اند که نتیجه هلاکت رژیم صهیونیستی خواهد بود.

معزی بیان کرد: این دانشجویان در مقابل کاخ سفید و مراکز حساس اروپا فریاد حمایت از غزه و توقف کشتار بیرحمانه در این سرزمین را سر داده و بر اضمحلال صهیونیسم جهانی تاکید دارند.

وی افزود: قطعاً این خیز عظیم آزادیخواهان جهان بنیان صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل را که به کودک کشی و نسل کشی معروف است از بین برده و زمینه آزادی مظلومان جهان را از یوغ استکبار فراهم می آورد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ماموری هلال احمر به عنوان تعهدات بین المللی و خارج از مرزها اظهار کرد: هرچند هلال احمر با حوادث غیرمترقبه شناخته شده است اما این مجموعه ماموریت کاستن از آلام بشریت را در کنار انجام وظایف و رسالت بشردوستانه برعهده دارد.

آیت الله معزی با قدردانی از مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل تصریح کرد: حجت الاسلام اکبر قیامی در مسئولیت جدید این نهاد تلاش خواهد کرد تا رسالت سنگین این مجموعه به شکل شایسته انجام شده و ماموریت ها در راستای اعتلای هلال احمر به سرانجام برسد.

کد خبر 6091101

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است