Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاده شهید طهرانی مقدم ( جاده سایت ) یکی از مهم‌ترین جاده های پرخطر در بخش کهریزک و راه ارتباطی بین چند روستا و شهر کهریزک بود که با توجه به وجود تصادفات شدید و جان باختن شمار زیادی از هموطنان در عملیات تعریض و ایمن سازی آن سال گذشته آغاز و مقارن با ایام رحلت امام خمینی (ره) و دهه کرامت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین پروژه بهسازی و تعریض محور شهید طهرانی مقدم به طول ۲۰۰۰  متر گفت: شهدا شاگردان حقیقی مکتب حضرت امام(ره) هستند و  دستور امام راحل(ره) به مسئولین این بود که هیچ وظیفه ای جز خدمت به مردم ندارید.

وی افزود: خدمتی که در جاده سایت اتفاق افتاد، برای از بین بردن اضطراب مردم و امنیت بخشیدن به رفت و آمد مردم در بخش کهریزک بود و نشان داد کاری را اگر با رعایت همه ضوابط و سرعت بیشتر در پیش بگیریم، محقق خواهد شد.

امین بابایی بخشدار کهریزک در این مراسم گفت: این پروژه که یکی از مطالبات مردمی بود که با همت شهرداران کهریزک و باقرشهر و نگاه همه جانبه فرماندار ویژه شهرستان ری و همچنین شورای اسلامی بخش کهریزک و پلیس راه و همیاری دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: این جاده به نام شهید طهرانی و معروف به جاده سایت است و در گذشته با توجه به عرض کم و یک بانده بودن شاهد  تصادفات زیاد در این محور بودیم که در آخرین تصادف دو جوان فوت کردند.

بابایی با اشاره به اینکه محور‌ کار از شخص محور‌بودن خارج شد و با وحدت رویه و همکاری همه جانبه

به مرحله بهره برداری رسید گفت: این پروژه مقارن با رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و دهه مبارک کرامت به پایان رسید.

علی کلهر شهردار کهریزک با اشاره به مشخصات پروژه گفت: جاده سایت با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با هدف تعریض و دوبانده کردن و تاسیسات روشنایی افتتاح شد.

او با تاکید بر اینکه شهد شیرین کار جهادی بسیار لذت بخش است افزود: مسیر جاده سایت جزو راههای دغدغه مند بود و به حول قوه الهی با همکاری کلیه مسئولین این پروژه به اتمام رسید و به دست مبارک فرماندار ویژه شهرستان ری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

او در پایان گفت: اصحاب رسانه پیگیر این جاده بودند و حضور  و پیگیری خبرنگاران  موجب شد تا روند پیشرفت کار سرعت بگیرد و از کلیه همکاران در شهرداری کهریزک، فرمانداری ویژه شهرری، بخشداری کهریزک، شورای اسلامی بخش، شهرداری باقرشهر و پلیس راه که در مسیر حل این مسیر پر تردد ما را یاری کردند کمال تشکر و قدردانی دارم.

در ادامه مراسم افتتاح و بهره برداری از این پروژه ؛ از علی کلهر شهردار کهریزک، محسن قضاتلو شهردار باقرشهر، محمد معینی رئیس شورای بخش و پیمانکار پروژه تقدیر کرد.

گفتنی است که عملیات تعریض و ایمن‌سازی آن با مشارکت بخشداری، شورای بخش، شهرداری کهریزک ، شهرداری باقرشهر و سازمان بهشت زهرا سلام‌الله علیها به‌منظور جلوگیری از این قبیل تصادفات به مرحله‌ اجرا رسید.

خبرنگار: مهدی محمدی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار ویژه شهرستان ری حمید زمانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار شهید طهرانی جاده سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار