Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اورژانس تهران با بیان توصیه‌هایی به شرکت کنندگان مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، از استقرار یک دستگاه اتوبوس دو طبقه خونگیری به منظور اهدای خون برای اولین بار در حاشیه این مراسم و استقبال زائران از آن خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، دکتر صالح طبری به بیان توصیه‌هایی خطاب به شرکت کنندگان مراسم ارتحال امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار کرد: برای اولین بار بعد از دو سال اخیر پاندمی کووید ۱۹،  اولین سالگردی است که مقام معظم رهبری برای مراسم تشریف آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمهیدات ویژه بوده است و تمام ارگان هایی که در دو حوزه بهداشت و درمان درگیر بوده‌اند، تمام توان خود را برای اجرای هرچه بهتر این مراسم قرار داده‌اند تا مراسم با رعایت پروتکل‌ها، موازین و مقررات بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا با شکوه و  عظمت برگزار شود.

به گفته وی، اورژانس تهران و وزارت بهداشت و درمان در این مراسم ۱۸۵ دستگاه آمبولانس، چهار واحد بیمارستان صحرایی، ۱۲ درمانگاه و هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس استقرار پیدا کرده‌اند و نزدیک به ۵۰۰ پرسنل در این امر شرکت داشته‌اند تا بتوانند مراسم را به طور کامل پوشش دهند.

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه ۵۵ دستگاه موتور آمبولانس نیز در این مراسم برای خدمات به زائران حضور دارند، از استقرار یک دستگاه اتوبوس دو طبقه خونگیری به منظور اهدای خون در این مراسم خبر داد و افزود: یک دستگاه اتوبوس دو طبقه خونگیری متعلق به سازمان انتقال خون نیز برای اولین بار در این مراسم مستقر است. استقبال مردم هم خیلی خوب بوده است و مردم برای اهدا خون در صف ایستاده‌اند.

صالح طبری با بیان اینکه تمام شرکت کنندگان این مراسم باید حتما یا سه دز واکسن کرونا را زده باشند و یا دو دز واکسن و یک pcr منفی  ۲۴ ساعت گذشته را از مبدا سفر داشته باشند، ادامه داد: حتما به تمام دوستان اعلام و خواهش کردیم که به ازای هر شش ساعت یک ماسک داشته باشند.

وی این را هم گفت که اورژانس و بهداشت و درمان تا آخرین نفری که از مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ترخیص شود و خلوت شدن مراسم در کنار زائران خواهد بود.

رییس اورژانس تهران در پایان سخنان خود خطاب به زائران توصیه کرد: خواهش می‌کنم در برگشت احتیاط و دقت کنند. جاده‌ها ممکن است شلوغ و ترافیک‌ها سنگین باشد بنابراین با احتیاط حرکت کنند همچنین چون هوا گرم است به حد کفایت مایعات بنوشند و با صحت و سلامت به مقصد برسند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ، اورژانس تهران ، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مراسم ارتحال امام خمینی ره اورژانس تهران سالگرد ارتحال امام خمینی ره مراسم ارتحال امام خمینی دستگاه اتوبوس اورژانس تهران شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا

امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به علت بی‌اعتمادی به دولت آمریکا پرداخته بودند. ایشان منفعت‌طلبی آمریکایی‌ها را دلیل بی‌اعتمادی به آنها عنوان کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند