Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «بیت‌الله برقراری» در همایش مدیران بنگاه‌های اقتصادی برتر صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، بگفت: یکی از ویژگی‌های این صندوق حمایت از دامپروری، کشاورزی و خدمات‌دهی به اقشار خاص آن است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: نگاه‌ها اگر تغییر کند و حرکت شرکت‌ها با شاخص‌های انقلابی، پاکدستی، مردمی بودن و اقدام جهادی همراه شود پیشرفت به دست می‌آید و اقدام جهادی به معنای تلاش شبانه‌روزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقراری گفت: دیگر ویژگی متفاوت این صندوق در حوزه سرمایه‌گذاری است که علاوه بر حفظ سرمایه مردم و خرید سهام‌های سودده، سهام‌های حمایتی از کشاورزان و عشایر خریداری شده و یا از طریق بیمه‌های صندوق از این اقشار و کسب و کارشان که کشاورزی و دامپروری است، حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: طبق اسناد ابلاغی وزارت مردم برنامه راهبردی تدوین شده تا صندوق به ثبات رسیده و در طولانی مدت بتواند از جامعه هدف خود حمایت کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یکی از لازمه‌های پیشرفت را شناخت صندوق‌ها از یکدیگر و هم‌افزایی بیشتر دانست و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را دارای ظرفیت بالایی معرفی کرد که با نگاه هم‌افزایانه و تأمین نقدینگی صندوق می‌توان به ثبات آن کمک و اقدامات بزرگی انجام داد.

برچسب‌ها صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر کشاورزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر کشاورزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر کشاورزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صندوق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد

سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد و افزود: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و در راستای ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستورکار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود ۲ هزار گلخانه‌ خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد