Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در پیام حسین مدرس خیابانی آمده است: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی): « امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است، نام او، پرچم این انقلاب و راه او، راه این انقلاب و اهداف او، اهـداف ایـن انـقـلاب اسـت، راه او راه مـا، هـدف او، هـدف مـا و  رهنمود او، مشعل فروزنده ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: چهاردهم و پانزدهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی انسانی وارسته از تبار صالحان و داغ هجران آزادگان دنیا در فراق اندوه بار رهبر فقید و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین معرف خون شهدای قیام فراگیر مردمی و واقعه تاریخ ساز و جاودانه ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به عنوان مبداء و بستر شکل گیری نهضت اسلامی و دگرگونی در حیات سیاسی و اجتماعی جامعه ایران با مقاومت مردم در مبارزه با رژیم پهلوی است که پیامد آن با هدایت و دوراندیشی آن روح خدا و با ایستادگی مرجعیت شیعه و لبیک ملت مومن و آزادی خواه به امام امت، منجر به پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و استقرار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی گفت: امروز در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب؛ ایران اسلامی تحت زعامت داهیانه و پرچمداری آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) با سلوک پیامبر گونه؛ همزمان با گام دوم انقلاب؛ با تأسی به اندیشه متعالی و مکتب جاودان حضرت امام خمینی(ره) و در امتداد نهضت ناب حسینی، مسیر عزتمند و پیروزمندی را با عبور از چالش‌های جبهه دشمنان ضد انقلاب برای مقابله با نظام اسلامی و زیاده خواهی های نظام سلطه و استکبار جهانی، با مدد الهی و در سایه انسجام، یکپارچگی ملی و خودباوری، طی می کند.

وی بیان کرد: اینجانب، سالروز فراق آن رهبر فرزانه و مقتدای خویش را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظلّه العالی)، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، همه رهروان ولایت و بویژه مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان اسلامی، تسلیت و تعزیت می‌گویم و با گرامیداشت یاد شهدای قیام تاریخی پانزدهم خرداد، در میثاقی مجدد با منظومه فکری امام راحل و منویات فرماندهی معزز کل قوا "مدظله العالی"، سرافرازی و اقتدار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/3139

 
 

منبع: فارس

کلیدواژه: قیام 15 خرداد رحلت امام سالگرد ارتحال امام سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور

 محمد کرمی در حاشیه بازدید از طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان که به همراه فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، گفت: با تلاش تمامی مجموعه وزارت نیرو، شرکت‌ها و پیمانکاران این طرح بزرگ انجام گرفت و همه پای کار آمدند تا طرح حفر چاه و انتقال آب انجام شود و این در حالی انجام گرفت که در سال گذشته این منطقه بیابان بود و بیشترین حجم طوفان‌ها را در منطقه داشتیم و شرایط کار در منطقه بسیار سخت بود.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود:  با توجه به اینکه آب چاه نیمه‌ها در حال اتمام بود و مردم گلایه‌مند و نگران از شرایط پیش رو بودند با، نعمت بارندگی در شمال استان سیستان و بلوچستان چاهک‌های در حال خشکیدن حیات دوباره گرفتند.
کرمی بیان داشت: طرح انتقال آب دریا نیز طرح بی‌نظیری است که با نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب بخشی از اعتبارات مورد نیاز نیز از صندوق ذخیره ملی تامین شد و این طرح بزرگ هم اکنون در حال اجراست.
وی خاطرنشان کرد: کیفیت در اجرای کار بسیار مهم است و باید بر کیفیت امور نظارت شود.
وی عنوان کرد: طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان یک پروژه بی‌نظیر و الگو است و نشان می‌دهد که اگر بخواهیم در کشور طرح های بزرگ انجام دهیم می‌توانیم به سرعت کار را شکل دهیم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرعت در اجرای طرح‌ها را در طرح های دیگر نیز می‌توانیم ببینیم ، در حوزه ساخت بزرگراه در گذشته سالی ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر در استان احداث می‌شد، اما امسال این رقم به ۱۸۰ کیلومتر رسیده است که جای قدردانی از دست‌اندرکاران این مجموعه دارد.

دیگر خبرها

  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی