Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،  ناصر نبی پور گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزار تومان و هر شانه ۵۶ تا ۶۰ هزار تومان است که همچنان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

ماه پیش با تصویب ستاد تنظیم بازار، قیمت مصوب هرشانه تخم مرغ ۳۰ عددی با وزن ۱.۹ کیلوگرم ۷۶ هزار تومان تعیین شد.

به گفته او، مازاد عرضه در برابر تقاضا علت اصلی زیان مرغداران بواسطه فروش کمتر از نرخ مصوب است که همین امر موجب شده تا مرغداران خواستار کشتار گله با سن ۴۲ تا ۸۰ هفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران گفت: پشتیبانی امور دام هر کیلو تخم مرغ را ۳۱ هزار تومان از مرغداران خریداری می کند که بواسطه خرید کمتر از نرخ مصوب و پرداخت ۴۵ روزه مرغداران‌تمایلی به تحویل ندارند اما چنانچه پشتیبانی تخم مرغ را به نهاده دامی تهاتر کنند، مرغداران می پذیرند.

پیش از این حسین دماوندی نژاد معاون امور تولیداتی دامی وزارت جهاد گفته بود که برای حمایت از تولیدکنندگان ضمن حذف تعرفه صادرات، تسهیلات ارزان قیمت به مرغداران و دامداران ظرف حداکثر ۴۸ ساعت پرداخت می شود و تولیدکننده هر وثیقه ای را که بتواند بدون زحمت تأمین کند بانک باید آن را بپذیرد.

این درحالی است که رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار می‌گوید: بانک برای دریافت تسهیلات حداکثر ۷۲ ساعت زمان می دهد، ضمن اینکه وثیقه شهری می خواهد که امکان این امر وجود ندارد.

کد خبر 681001 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار تخم مرغ گرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار تخم مرغ گرانی نرخ مصوب هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید