Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی و امید محرومان مستضعفان جهان از ساعات اولیه امروز شنبه، مردم وفادار شهرستان عجب‌شیر با حضور در مسجد جامع و سینه‌زنان، در حالی که می‌گریستند و فریاد لبیک یا خامنه‌ای سر می‌دادند، نوحه‌سرایی کرده و یاد و نام امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه عجب شیر در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رحمة الله در مسجد جامع گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی می‌کنند اندیشه‌های ناب آن امام همام را تحریف کنند و در فضای مجازی شخصیت آن بزرگوار را تخریب میکنند.

حجت الاسلام شربیانی افزود: امروز تبیین جایگاه شخصیتی والای امام از جمله ارزش های انقلاب است که برکت وجود آن شخصیت انقلاب اسلامی در قله های رفیع در دنیا قرار گرفت.

وی گفت: امروز جهاد تبیین برای عموم مردم به اندازه توان علمی خودمان واجب است تا از هجمه های تحریف دشمنان علیه امام دفاع کنیم.

شربیانی افزود: ما کوتاهی کردیم  شخصیت امام را آنطور که باید به دنیا بشناسانیم.

وی ادامه داد: امام یک فرد قانون گرا بود و با هر کس که از امر ولایت تخطی می کرد برخورد قاطع میکرد.

شربیانی در ادامه گفت: هر چند که امام به ولایت مطلقه فقیه قائل بود هیچ وقت خود را مافوق قانون حساب نمی کرد و در هر جای نظام طبق قانون اساسی عمل می کند.

همچنین به مناسبت ۱۴خرداد پنج هزار غذای گرم توسط سپاه ناحیه و بسیج شهرستان عجب‌شیر تهیه و بین اطعام نیازمندان توزیع گردید.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران عجب شیر امام خمینی جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران عجب شیر امام خمینی انقلاب اسلامی ایران عجب شیر امام خمینی جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی امام خمینی عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟

برخی رسانه‌ها مدعی توهین به بنیانگذار رهبر انقلاب اسلامی در کتاب درسی سیستم آموزشی در هندوستان شدند.

به گزارش فارس، طی روز‌های گذشته برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

tags # هند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود