Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@16:05:21 GMT

درخواست بارسلونا از کاپیتان ها برای کاهش دستمزد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۳۵۳۲

بارسلونا یک بار دیگر از کاپیتان های تیم اصلی خواسته تا دستمزدشان را کاهش دهند. 

بارسلونا برای مبارزه با بحران مالی، از کاپیتان ها انتظار دارد دستمزدشان را کاهش دهند. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، در حالی که مذاکرات بارسلونا برای فروش از 25 درصد از حق پخش تلویزیونی آینده و 49.9 درصد از استودیو های باشگاه ادامه دارند که البته منوط به موافقت اعضای باشگاه در مجمع 16 ژوئن است، دیگر راهکار باشگاه برای حفظ منابع مالی، کاهش دستمزد بازیکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار برخلاف دفعات قبل و دوران پاندمی کرونا، سران باشگاه تنها سراغ نام ها و قراردادهای سنگین تیم می روند. طی این سری از مذاکرات، کاهش دستمزد کلی میان بازیکنان وجود نخواهد داشت و مورد به مورد مذاکراتی انجام خواهد شد. موضوعی که ادوارد رومئو (نایب رئیس اقتصادی باشگاه بارسلونا) آن را تایید کرد. اولین نفراتی که باشگاه به سراغشان خواهد رفت، سه کاپیتان تیم اصلی یعنی سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و جوردی آلبا خواهند بود. این سه بازیکن قبلا دو بار دستمزدشان را کاهش داده اند اما با توجه به دستمزد سنگینشان، اولویت باشگاه برای کاهش دستمزد هستند. کاهش دستمزد این سه بازیکن برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید بلوگرانا ضروری است. 

اخبار داغ 

یحیی گل محمدی به مدیران پرسپولیس: نیازی به رامین رضاییان ندارم / شایعه در شهر خداحافظی رضا عنایتی از هوادار با انتشار یک استوری؟! امرسون رویال مورد زورگیری مسلحانه قرار گرفت باشگاه بارسلونا، نیوکمپ را برای مراسم عروسی اجاره می‌دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کاهش دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال تصویری همراه با امیر جعفری منتشر کرد.

امیر جعفری که همیشه علاقه خود به استقلال را اعلام کرده، با بسیاری از بازیکنان و مربیان این تیم ارتباط نزدیکی دارد.

منبع: خبر آنلاین

tags # امیر جعفری ، فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • بیش از ۴ هزار کارگر قمی در انتظار بیمه
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • کلاف سردرگم تعیین دستمزد کارگری (پادکست)