Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@01:03:54 GMT

پایان ماموریت آتش نشانان اهواز در متروپل

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۳۵۵۹

پایان ماموریت آتش نشانان اهواز در متروپل

ابراهیم قنبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان در دوم خرداد ماه امدادگران سازمان آتش نشانی اهواز به کمک امدادگران آبادان رفتند و تا امروز به ماموریت خود ادامه دادند.

وی افزود: امدادگران آتش نشانی در فعالیت های مختلفی از جمله آوار برداری از ساختمان مترو پل آبادان، امدادرسانی و یافت اجساد در زیر آوار حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری اظهارداشت: امروز ۱۴ خرداد ماه با اعلام آماده باش قرارگاه خاتم الانبیاء جهت پاکسازی و تخریب بخش‌های آسیب دیده، پایان کار امدادگران آتش نشانی در این حادثه اعلام شد.
وی افزود: ۱۲۰ آتش نشان از اهواز و ۸۰ آتش نشان از استان هایی همچون ایلام، فارس، اصفهان و تهران و شهرستان های ماهشهر، کارون، خرمشهرو آبادان براب آوار برداری و امدادرسانی به طور شبانه روز فعالیت داشتند.

رییس سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۳ دستگاه خودروی مجهز به تجهیزات امدادی در این حادثه از سوی آتش نشانی به کار گرفته شد.

روز دوم خرداد ماه جاری بخشی از برج ۲ قلوی متروپل آبادان فروریخت و تاکنون طبق اطلاعات رسمی ۳۷ کشته و ۳۷ زخمی برجا گذاشته است.

برچسب‌ها آتش نشانی ساختمان متروپل آبادان اهواز پروندهٔ خبری حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی ساختمان متروپل آبادان اهواز آتش نشانی ساختمان متروپل آبادان اهواز متروپل آبادان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در خرمشهر با شاخص ۱۱۱ و در ایستگاه‌های استانداری و نیوساید اهواز به ترتیب‌های ۱۳۲ و ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
همچنین وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایستگاه حفاری و پست برق شماره سه اهواز، بهبهان، حمیدیه، دزفول، شوش، شوشتر، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.
وضعیت هوای رامشیر و شادگان با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین