Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا صدفی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که قم در مسیر تردد به تهران قرار دارد، کاروان‌هایی که به مرقد امام راحل جهت حضور در مراسم سالگرد امام حرکت می‌کنند در زمان بازگشت به قم و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) می آیند.

رئیس پلیس راهور استان قم عنوان داشت: اتوبوس‌های برون شهری اجازه ورود به داخل شهر قم و پارک در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: پارک سوار شمالی برای پارکینگ اتوبوس‌های برون شهری در نظر گرفته شده که مسافران در این منطقه پیاده خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به به کمبود پارکینگ در اطراف حرم مطهر ابراز داشت: به این دلیل ناگزیریم در برخی از ساعات محدودیت‌های تردد اعمال می‌شود.

صدفی از شهروندان قمی نیز خواست تا در ساعات پیک ترافیکی از بلوار شهید سلیمانی استفاده نکنند چرا که در مسیر رودخانه شاهد تردد زائران و مسافران هستیم.

رئیس پلیس راهور استان قم ادامه داد: شهروندان قمی در این روزها از رینگ اطراف حرم مطهر برای تردد استفاده نکنند تا با توجه به حضور مسافران شاهد ترافیک سنگین نباشیم.

کد خبر 5506527

منبع: مهر

کلیدواژه: اتوبوس قم حرم حضرت معصومه س بوشهر کرمانشاه سالروز ارتحال امام خمینی ساختمان متروپل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه تبریز آمار کرونا متروپل آبادان ویروس کرونا خراسان رضوی میلاد حضرت معصومه اجتماع سلام فرمانده اطراف حرم حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند

به گزارش خبرنگار مهر، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند و آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه سنگین گزارش شده است.

تردد در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محور هراز و آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بر اساس آخرین وضعیت جوی ترافیک در سایر محورها، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمال شهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصر آباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) ترافیک همچنان سنگین است.

آخرین وضعیت جوی آب و هوا، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش باران است.

کد خبر 6094872 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت