Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:36:37 GMT

قاتل متواری پس از ۳ سال فرار در پردیس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۳۷۹۰

قاتل متواری پس از ۳ سال فرار در پردیس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری قاتل پس از ۳ سال، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان پردیس در سال ۹۸ که دو نفر آن بلافاصله دستگیر و متهم اصلی بهمراه سلاح جنگی از محل متواری شده بود و در راستای پیگیری پرونده های جنایی پلیس آگاهی، طی تلاش شبانه روزی کارآگاهان و گسترش چتر اطلاعاتی، عامل اصلی قتل در شهرستان پردیس شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدیان گفت: متهم اصلی بهمراه سلاح جنگی که با آن مقتول به قتل رسیده بود دستگیر و عامل قتل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: متهم پس از مواجه شدن با ادله و مستندات، چاره ای جز اعتراف به بزه انتسابی خود نداشت و پس از اقدامات تکمیلی پرونده، نامبرده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان ضمن درخواست از شهروندان ابراز کرد: در جریان بروز خشم به اعصاب خود مسلط شده و از عکس العمل های ناگهانی بپرهیزند، چرا که عدم کنترل رفتار در زمان خشم و عصبانیت می تواند فاجعه ای جبران ناپذیر به بار بیاورد.

پاکسازی پاتوق های فروش واستعمال مواد مخدر در پردیس

سرهنگ بهزاد عبدیان در خصوص پاکسازی پاتوق مواد فروشان در این شهرستان، اظهار کرد: پاتوق های استعمال مواد مخدر به هر شکل و در هرمکان که باشند یک مساله آسیب زا فراروی سلامت فردی و اجتماعی افراد  جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان محسوب می شوند، و نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشیم.

وی افزود: در همین راستا در پی مطالبات بحق شهروندان، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی کسبت به شناسایی چندین پاتوق استعمال و فروش مواد مخدر در شهرستان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بیان کرد: در گام نخست محل های تجمع معتادین پرخطر که مکانهایی مخروبه و مسبب مشکلاتی برای شهروندان بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی مقادیری مواد مخدر بهمراه متعلقات آن کشف و چند نفر متهم سابقه دار و متواری در این خصوص را دستگیر کردند.

وی در پایان با قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم و مسولان در اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با گزارش موارد مرتبط با مواد مخدر، به شکل موثر با خادمان خود همکاری کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی پردیس شهرستان پردیس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود