Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حرازی زاده یزدی گفت: همزمان با فرا رسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قرار داشتن استان یزد در مسیر تردد زائران علی بن موسی الرضا (ع) و احتمال افزایش سفر‌های بین شهری، امدادگران و نجاتگران استان در پایگاه‌های امداد و نجات در ورودی و خروجی و محور‌های مواصلاتی استان در حالت آماده باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: ۱۱ پایگاه پست امداد و نجات جاده‌ای و یک پایگاه کوهستان و کشیک اضطراری شعب به علاوه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC)، تیم واکنش سریع و تیم آنست (سگ‌های جست وجو و نجات) استان در قالب بیش از ۸۰ امدادگر و نجاتگر با به کارگیری ۱۲ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات از ۱۲ تا ۱۶ خرداد آماده‌ی پوشش حوادث احتمالی هستند. ضمن اینکه بالگرد جمعیت هم در مرکز امداد هوایی استان مستقر است.

حرازی زاده گفت: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان یزد (EOC) با سامانه تلفنی ندای امداد (۱۱۲) آماده پاسخگویی به تماس‌های اضطراری هم استانی‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیروز عصر گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو مزدا در بخش طارم سفلی ورودی روستای زاجکان علیا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی به وسیله ابزار نجات فرد فوت شده که مردی حدود ۷۵ ساله بود تحویل مقامات ذی صلاح شد.

وی گفت: مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین