Web Analytics Made Easy - Statcounter

این جشنواره با میزبانی کشور تاجیکستان هر سال در شش بخش مختلف شامل آزاد تک رنگ، آزاد رنگی، مردم تک رنگ، مردم رنگی، چشم انداز و گردشگری برگزار می‌شود که امین ملک زاده عکاس خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان در بخش چشم انداز‌ها عنوان طلای فیاپ FIAP Gold Medal (Best of Show) را دریافت کرد.

امین ملک زاده از عکاسان مستند و خبری باشگاه خبرنگاران جوان است که فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه عکاسی هوایی داشته و در چندین جشنواره عناوین مختلفی را کسب کرده و همچنین اخیرا یک مستند ۱۳ قسمتی را تحت عنوان برفراز فارس که همه تصاویر آن هوایی است تولید و از شبکه سیمای استان فارس پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره بین المللی عکس نوروز زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و کلوپ عکس فوکوس (با شماره پاتروناژ برگزار می‌شود. عکس‌های راه یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP و PSA بنام عکاس، برای دریافت القاب FIAP و PSA نیز محاسبه خواهد شد.

در همین جشنوار عکاسان ایرانی دیگر نیز از جمله آقای مهدی زابل عباسی در بخش آزاد تک رنگ مدال طلای فیاپ، آقای سعید ثابت قادم مقدم در بخش مردم (سیاه سفید) و بخش گردشگری مدال طلای فیاپ، آقای محمد علی خراسانی مدال طلای PSA، آقایان محمد استکی، سید شهاب الدین منتظری، سعید حیدرپور توفیقی، مرتضی امامدادی طارمی، فرزین ایزد دوست یار برنده روبان فیاپ و آقایان: سعید حیدرپور توفیقی، محمد علی خراسانی، علی سقفی، حمید وحدتی، مهدی عشاقی قالی باف، محمد استکی، حسین فرخی، سید شهاب الدین منتظری، سعید ثابت قادم مقدم، عرفان سوادی، یاسین قاسمی، علی سقفی، امیرحسین یوسفی کیسری عنوان شایسته تقدیر را نیز کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شهردار محمد آباد با اشاره به لزوم توجه به حفظ و احیای صنایع دستی و توسعه صنعت گردشگری در جرقویه گفت: این جشنواره در سومین دوره برگزاری با حضور ۳۰ غرفه دار بومی و ۴۰ غرفه دار از دیگر استان‌های کشور برپا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد اسماعیل زاده افزود: دستاورد‌های محصولات وصنایع دستی استان‌های آذربایجان شرقی، کرمان، یزد، مازندران، مرکزی، تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد در این نمایشگاه عرضه شده است.
جشنواره سوغات ایران زمین با دارا بودن غرفه‌هایی شامل صنایع دستی، غذا‌های محلی و سنتی، گل، عسل و گیاهان معطر و دارویی، فرهنگ اقوام و موزه‌ی مردم شناسی جرقویه تا ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ برای بازدید عموم دایراست.

 

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی