Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن نامی روز شنبه پس از پایان مراسم سالگرد امام راحل (ره) با اشاره به برگزاری منظم این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: پس از دو سال وقفه سی و سومین مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی در محضر مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه برگزار شد و بار دیگر مردم با امام امت تجید پیام بستند؛ حضور مشتاقان امام راحل در این مراسم پس از ۲ سال مثال زدنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم با همکاری و تلاش های اعضای ستاد شهید فهمیده و با همکاری خوب استانداری تهران، شهرداران استان تهران و همچنین فرمانداران و بخشداران برگزار شد و تلاش شد که عزاداران با کمترین مشکل و دغدغه در این مراسم شرکت کنند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: اقدامات پشتیبانی ویژه و مناسب در این مراسم انجام شد و مشکلی در زمینه امکانات رفاهی برای مردم نبود.

عملیات آواربرداری و جستجوی افراد در متروپل رو به اتمام است

معاون وزیر کشور در ادامه با اشاره به اقدامات مناسب در حادثه مترو پل آبادان نیز گفت: این عملیات در مرحله پایانی است و بعید می دانم که تعداد تلفات جانی این حادثه از همین عدد ۳۸ نفر بیشتر شود.

وی ادامه داد: در این حادثه که اصلا قابل مقایسه با حادثه پلاسکو نبود با حمایت های دولت، وزارت کشور، مردم و سایر دستگاه های اجرایی یک بسیج همگانی شکل گرفت و موفق شدیم این حادثه را به شکل کامل منطقی و با برنامه ریزی منسجم به پایان برسانیم.

نامی خاطرنشان کرد: میدان عمل در این حادثه بسیار حساس و سخت بود و بدلیل محدود بودن میدان عمل و برای جلوگیری از ریزش ساختمان های مجاور عملیات آواربرداری با حساسیت خاصی دنبال شد و برای اینکه بتوانیم فضا را برای نیروهای عملیاتی باز کنیم مجبور شدیم دو ساختمان در ضلع شرقی را تملک و خراب کنیم تا میدان عمل گسترده شود.

وی با اشاره به همکاری خوب استانداران و شهرداران سراسر کشور نیز گفت: آنچه که امکانات مورد نیاز بود در کمترین زمان ممکن تامین شد و با دقت و ظرافت کامل عملیات آواربرداری بدون ریزش ساختمان های همجوار انجام شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور یادآور شد: اکنون کار تمام شده است و نیروهای خدماتی و پشتیبانی در حال آخرین اقدامات لازم هستند.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور ساختمان متروپل آبادان مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور ساختمان متروپل آبادان مدیریت بحران سازمان مدیریت بحران کشور ساختمان متروپل آبادان مدیریت بحران عملیات آواربرداری مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، به موضوع دور دوم انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و از مردم برای حضور پر شور پای صندوق آرا برای خلق حماسه‌ای جدید دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، به موضوع دور دوم انتخابات در روز جمعه اشاره کرد و از مردم برای حضور پر شور پای صندوق آرا برای خلق حماسه‌ای جدید دعوت به عمل آورد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس به همان اندازه مرحله اول مهم است، چون ۴۵ نماینده انتخاب خواهند شد.

وزیر کشور گفت: در مرحله دوم ۱۱۵۰۰ شعبه در ۲۲ حوزه ۱۵ استان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی
  • بازماندگان امام‌زاده ابراهیم چه می‌گویند؟ «تنها ماشین آتش‌نشانی، آب داشت اما راننده نداشت»
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند