Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین تور رسمی کلوپ موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران امروز به مناسبت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب با حضور گروه‌های مختلف موتور سواری از برج میلاد تا مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.

 سعید باقری برگزار کننده تورهای رسمی موتورسواران کشور روز شنبه در گفت وگو با ایران اکونومیست از برگزاری یازدهمین تور رسمی کلوپ موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران به مناسبت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب از برج میلاد تا مرقد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این تورها با هدف ارج نهادن به روزهای ملی و مذهبی کشور با هماهنگی‌های دستگاه های مختلف برگزار می‌شود؛ البته تمهیداتی اندیشیده می‌شود تا مشکلی برای موتورسواران در طول مسیر به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری افزود: با توجه به اینکه استقبال در هر تور به وضوح مشاهده می‌شود احتمال برگزاری اولین تور بین‌المللی به مقصد کربلا در امسال بسیار بالاست.

وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه تورها تحت نظارت و مجوز پلیس راهور انجام می‌شود، گفت: بسیاری از جوانان با حضور در تورهای موتورسیکلت می‌توانند با رعایت کامل مقررات از یک تجربه ورزش مفرح و پرانرژی بهره مند شوند.

باقری گفت: اجرای تور موتورسواران کشور در ایام خاص (مناسبت‌های ملی و مذهبی) همانند برگزاری تور در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور زنده نگه داشتن نام، یاد و ادامه راه آنان و حفظ ارزش های امام و انقلاب در بین جوانان است.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، گردشگری ، رحلت امام خمینی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گردشگری رحلت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب