Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا علیخانی گفت: در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی و توسعه متوازن در بازدید از شهر و بخش بلده با همراهی ۱۲ مدیرکل استان، بیش از ۲۵ طرح محرومیت زدایی به تصویب رسید. ‎

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا علیخانی عصر امروز در بازدید از بخش بلده شهرستان نور، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی و توسعه متوازن در بازدید از شهر و بخش بلده با همراهی ۱۲ مدیرکل استان، بیش از ۲۵ طرح محرومیت زدایی به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیخانی افزود: بخش بلده با وجود ظرفیت‌های مناسب اقتصادی، گردشگری، کشاورزی، ظرفیت‌های آب و هوایی و آب آشامیدنی بسیار خوب و اراضی حاصلخیز، از بعد توسعه اقتصادی و زیربنایی محروم است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف ازجمله راه و ترابری که یکی از مهمترین و اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم این منطقه است، محرومیت وجود دارد،  گفت: راه اصلی بخش از منطقه دوآب تا شهر بلده که حدود ۴۰ کیلومتر، بسیار نامناسب است و باشکستگی‌های فراوان، پرتگاه‌های زیادی دارد که راه عبور و مرور را نا ایمن کرده است.

وی اظهار داشت: در این رابطه به منظور رفع نقاط حادثه خیز در اجرای طرح محرومیت زدایی، برای ایمن سازی راه، تقویت جداره راه و روکش آسفالت این مسیر اقدام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: پوشش فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهره گیری از وسایل مخابراتی تلفن همراه و شبکه اینترنت روستایی بخش دیگری است که برای رفع آن اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

علیخانی، بسترسازی مهاجرت معکوس، توسعه گردشگری و کشاورزی در منطقه و ایجاد یک شهرک صنعتی متناسب با قابلیت‌های موجود راگام‌های موثری برای کاهش نرخ بیکاری و توسعه اقتصادی این منطقه عنوان کرد.

معاون عمرانی استاندار بررسی مشکلات آبرسانی به ویژه در حوزه آب آشامیدنی شهر بلده، بهبود و مرمت و تقویت شبکه توزیع آب در روستا‌های بخش بلده، افزایش ظرفیت مخازن آب، بررسی طرح هادی برخی روستاها، توسعه حوزه گردشگری در روستای تاریخی یوش، بازسازی و مرمت قعله تاریخی پولاد جهت واگذاری به بخش خصوصی، توسعه بخش کشاورزی به خصوص در زمینه کشت گل محمدی و همچنین تولید برق از طریق توربین‌های مولد آبی و نصب پنل‌های خورشیدی را از جمله مصوبات طرح‌های محرومیت زدایی در طی این بازدید برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح محرومیت زدایی بخش بلده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده