Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نهضت اسلامی امام راحل(ره) معادلات شرقی و غربی دنیا را برهم زد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل(ره) در حسینیه بیت تاریخی امام خمینی(ره) با اشاره به حرکت انقلابی امام امت اظهار داشت: امام خمینی(ره) راه رسیدن به سعادت و عزت را به ملت ما هدیه کردند و با نهضت و مکتب انسان‌ساز اسلامی، اسلام ناب محمدی را به مردم دنیا و آزادی‌خواهان دنیا و ملت مسلمان ایران عرضه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدایت‌ها و تدابیر امامین انقلاب اسلامی در طول بیش از 4 دهه انقلاب اسلامی سبب شد تا امروز در قله‌های بلند اقتدار و توانمندی قرار بگیرد به طوری که مقایسه دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی تاثیر مکتب امام راحل(ره) در پیشرفت‌های نظامی، پزشکی، کشاورزی و علم آموزی را نشان می دهد.

دری نجف‌آبادی تصریح رد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرچم اسلام ناب محمدی را در برابر سکولار و سیطره استکبار جهانی به اهتزاز درآورد و به دنیا نشان داد انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی، نه غربی ابهت پوشالی شرق و غرب را به زیر می‌کشد و امروز تمامی آزادیخواهان جهان پیرو مکتب امام امت هستند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: پس از عروج ملکوتی امام راحل(ره) زمام امور با رهبری معظم انقلاب اسلامی رسید که معظم له با اقتدار تداوم بخش مکتب باصلابت و افتخارآفرین امام راحل(ره) و حافظ این مکتب در مقابل تحریفه بوده‌اند و امروز کشورمان با هدایت و تدبیر امامین انقلاب اسلامی در اوج اقتدار، توان و قدرت قرار دارد.

دری نجف آبادی ادامه داد: البته برخی مشکلات در کشور وجود دارد که برای عبور از مشکلات به روحیه جهادی و انقلابی نیاز داریم هرچند براساس اعلام کارشناسان بین‌المللی، حدود 30 درصد از وضعیت اقتصادی کشور متاثر از جنگ اوکراین، کرونا و خشکسالی است.

5 عملیات رسانه‌ای امام خمینی علیه غرب و نظام سرمایه‌سالارامام خمینی (ره) دست رد به سینه تمام قدرت‌های شیطانی جهان زدمراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در جزایر هرمزگان برگزار شد

وی اضافه کرد: راه انقلاب را تاکنون به درستی آمده و کشور چندان با وضعیت ایده آل فاصله نداردر بنابراین باید با وحدت و همراهی باوانیم راه پرافتخار موفقیت، توسعه و سربلندی را در سایه منویات ولایت فقیه باسرعت بیشتری طی کنیم.

وی افزود: ولایت فقیه میراث بزرگ امام راحل است و تبلور آن در شخصیت مقام معظم رهبری است که امروز ستون  وحدت و انسجام ملت قهرمان ایران محسوب می‌شود.

امام جمعه اراک با انتقاد از اتفاقات جشنواره کن خاطرنشان کرد: ساخت فیلم عنکبوت مقدس نمونه ای از بی‌هنری انسان‌های خودفروخته است و آنها باید بدانند که در جامعه ایران اسلامی هیچ جایگاهی ندارند و ملت ایران پشتیبان و حامی هنرمندانی هستند که در هر جایگاهی نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب پایبند باشند.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دری نجف آبادی امام راحل ره امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر دوشنبه در دیدار با روح الله فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور گفت: یکی از دلایلی که سبب شد ما به توان داخلی متکی باشیم، تحریم ها علیه کشور بود که البته این بدان معنا نیست که ما از تحریم استقبال می کنیم، اما این امر سبب شد تا کشور به توان داخلی تکیه کند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر محدودیت ها وجود نداشت ما همواره وابسته بودیم و اعتماد به نفس نداشتیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه پس از عملیات وعده صادق نگاه دنیا به ایران تغییر کرد افزود: این عملیات قدرتمندانه سبب شد تا برخی ها که با انقلاب اسلامی همراه نبودند به خود بیایند.

وی تصریح کرد: امروز نسل جوان ما باید با توکل به خدا به آینده امیدوار باشند و به جذابیت های کاذب غرب دل خوش نباشد.

امام جمعه قم عنوان کرد: امروز طلاب و پژوهشگران حوزوی زیادی داریم که امیدهای آینده حوزه علمیه هستند که البته این افراد نیز همانند سایر اقشار مشکلات معیشتی دارند که باید شرایط برای کار علمی و بدون دغدغه نخبگان فراهم شود.

در ابتدای این دیدار نیز معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گزارشی از فعالیت ها در حوزه های علمی و موضوعات دانش بنیان ارایه کرد

کد خبر 6092630

دیگر خبرها

  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • مطهری امام
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • آیا می شناسیدش؟
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟