Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش‌ها، آژانس فضایی ناسا پنج فضاپیما با فضانورد از شرکت SpaceX خریداری کرده است. به همین علت پیش بینی می‌شود این آژانس فضایی برای ارسال فضانودان بیشتر به فضا، دیگر از روسیه کمک نگیرد.

به گزارش سایت انگجت؛ ناسا قصد استفاده از استارلاینر بوئینگ را دارد تا با آن مأموریت‌های فضایی جدید خود و  اسپیس‌ایکس را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت این فضاپیما برای ناسا و شرکت اسپیس ایکس اهمیت زیادی  دارد.

به گفته ناسا، پرواز‌های اضافی می‌توانند در سال ۲۰۲۶ مورد استفاده قرار گیرند. اگر مشکلی مانع از پرتاب به موقع بوئینگ یا اسپیس ایکس شود، این پرواز‌ها  ایستگاه فضایی بین‌المللی را ایمن نگه می‌دارند. در حال حاضر، SpaceX تنها شرکت خصوصی است که مجوز پرواز فضانوردان را دریافت کرده البته  انتظار نمی‌رود بوئینگ اولین ماموریت عملیاتی خود را تا سال ۲۰۲۳ انجام دهد.

اگر ناسا پرواز‌های بیشتری را سفارش ندهد، این شرکت شانس بزرگ خود را برای یکپارچه سازی SpaceX از دست خواهد داد. ترتیب فعلی در مجموع ۱۴ ماموریت Crew Dragon در مقابل تنها ۶ سفر Starliner فراهم می‌کند. غول هوافضا بخش بزرگی از تجارت بالقوه خود را به یک تازه وارد نسبتاً از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید

ناسا همکاری خود با اسپیس ایکس را ادامه می‌دهد باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اسپیس ایکس آژانس فضایی اسپیس ایکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو

شرکت مدیران خودرو در خصوص حادثه خودرو ایکس ۵۵ پرو توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت مدیران خودرو طى اطلاعیه شماره یک خود در خصوص حادثه خودرو ایکس 55 پرو گفته است:

این شرکت به محض اطلاع از حادثه واژگونی خودروی ایکس 55 پرو که در مسیر قم به کاشان دچار سانحه گردید با تشکیل تیم فنی متشکل از واحدهای مختلف برای بررسی صحت و سقم موضوع و اطلاع از اوضاع مصدومین اقدامات لازم را معمول و تیم مذکور را به محل حادثه برای بازدید از خودرو و دلجویی از سرنشینان خودرو به محل گسیل داشته و در کوتاه ترین فرصت ممکن اطلاعات جامعی از کم و کیف این اتفاق را در راستای تنویر افکار عمومی و قاطبه مشتریان محترم که سرمایه اصلی و ماندگار شرکت هستند اطلاع رسانی خواهد کرد.

لذا این شرکت هرگونه حاشیه پردازی و تخریب اعتبار معنوی این شرکت را برنتابیده و به موازات بررسی اتفاق و جلب رضایت مشتری در فرض ثبوت قصور احتمالی در فرایند تولید با جبران مافات، همزمان نسبت به پیگیری حقوقی عوامل آشکار و نهان در بزرگ نمایی آنچه اتفاق افتاده را نیز معمول خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فضانوردان چینی پس از ۶ ماه به زمین بازگشتند
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • فضانوردان چین به زمین بازگشتند
  • تصاویر تلسکوپ فضایی وب از یک سحابی در فاصله ۱۳۰۰ سال نوری
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود