Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:31:35 GMT

رامین رضائیان از پرسپولیس جدا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۴۶۱۹

رامین رضائیان از پرسپولیس جدا شد

رامین رضائیان مدافع راست پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سمت راست تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای لیگ بیست‌ودوم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کادر فنی و هواداران پرسپولیس در روزهای اخیر بوده و دو گزینه مدنظر برای این پست مطرح شده است.

رامین رضائیان، دفاع‌راست پرسپولیس که از نیم‌فصل دوم با ترک کردن السیلیه و الدحیل قطر راهی ایران شد به‌همراه دانیال اسماعیلی‌فر برای سال آینده به‌نوعی رقیب یکدیگر به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما موضوع اینجاست که هر دو بازیکن نمی‌توانند در پرسپولیس باشند و یکی از این دو باید فصل آینده قرمزپوش باشد. پس از انتشار استوری گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها، حال رضائیان نیز با انتشار پستی به‌نوعی با پرسپولیس خداحافظی کرد.

با این تفاسیر حتی ممکن است هیچ‌یک از این دو بازیکن فصل بعد در پرسپولیس نباشند و تیمی که ضرر می‌کند سرخ‌پوشان پایتخت خواهند بود.

پست اینستاگرامی رامین رضائیان که معنی جدایی می‌دهد را در ادامه می‌بینید:

کد خبر 579707

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس رامین رضاییان نقل و انتقالات فوتبال ایران نقل و انتقالات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رامین رضائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 849138 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس