Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) در نظم و ایمنی کامل برگزار شد، گفت: طبق برآوردهای اولیه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.

محمدحسن نامی که نماینده ویژه دولت در سی‌وسومین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) هم بود، با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در امنیت و ایمنی کامل برگزار شد و این نتیجه هماهنگی بالا و ارتباط خوب دستگاه‌های برگزارکننده این مراسم با یکدیگر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال برای اولین و بعد از دو سال از شیوع کرونا، مقام معظم رهبری در مراسمی عمومی حاضر شدند و همین موضوع نیز سبب شده بود تا جمعیت زیادی از سراسر کشور در این مراسم حاضر شوند.

وی با بیان اینکه این مراسم به خوبی برگزار شد، گفت: قرارگاه شهید فهمیده که سپاه انصار، سپاه ولی امر و ... در آن مستقر بودند، به خوبی عمل کردند و هیچ مشکل امنیتی و اجتماعی و ... در این مراسم وجود نداشت. رفت و آمد مهمانان و استقرارها ها نیز به خوبی و به طور کامل و مطابق با آنچه که برنامه‌ریزی شده بود، برگزار شد که جا دارد به سبب این هماهنگی و نظم از تمامی دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی کنم.

نامی با بیان اینکه امسال کارهایی نیز برای اولین بار در مجموعه حرم مطهر امام خمینی (ره) انجام شد، گفت: برای اولین بار آب سدلار از طریق لوله‌کشی به حرم مطهر وصل شد و در حال حاضر کیفیت آب این مجموعه برای زائران افزایش یافته است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به هماهنگی و تقسیم کار صورت گرفته اظهارکرد: با هماهنگی‌های انجام شده بر امور بهداشتی و سلامت نیز نظارت انجام شد. استانداری تهران بر ایستگاه‌های صلواتی و کیفیت اقلام ارائه شده در آن نظارت داشت. خوشبختانه هیچگونه کمبودی در این مراسم وجود نداشت.

وی با بیان اینکه ستاد ارتحال حضرت امام (ره) با مسئولیت آقای حمید انصاری نیز همراهی و هماهنگی خوبی داشت، اظهارکرد: این ستاد از ماه‌ها قبل جلسات هماهنگی خود را آغاز کرده بود که خوشبختانه امروز نیز نتیجه خوبی از آن حاصل شده و این برنامه در امنیت کامل برگزار شد.

نماینده دولت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) درباره شمار افراد حاضر در این مراسم نیز به ایسنا گفت: زمانی که برنامه‌ریزی برای برگزاری این مراسم انجام شد شرایط کرونا مانند امروز فروکش نکرده بود. از این رو تصمیم بر آن شد تا با توجه به شرایط و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی تنها از ۱۰ استان مجاور و نزدیک تهران زائران پذیرش شوند. با این وجود ما شاهد آن بودیم که افراد بسیاری از استان‌های سراسر کشور در محل حرم مطهر حاضر شده و به صورت خودجوش خود را به تهران رسانده بودند.

وی ادامه داد: افراد و کاروان‌های خودجوشی از استان‌های خوزستان، گلستان و ... در محل حضور داشتند. همچنین افراد بسیاری به صورت خودجوش از تهران و شهرستان‌های اطراف تهران با خودروی شخصی و حتی با پای پیاده در محل حاضر شده بودند، در مجموع حضور مردم فراتر از انتظار بود و آنطور که برآوردهای اولیه نشان می‌دهد، بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند که حضوری معنادار و پرشمار است.

نامی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای نشان دادن اختلاف و فاصله میان مردم و مسئولان گفت: در چنین شرایطی حضور مردم بسیار معنادار بود و توطئه‌های دشمن را خنثی کرد. این حضور نشان می‌دهد که مردم پای کار هستند و پای این انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین از حضور و همراهی دیگر دستگاه‌ها از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و ... در تامین نظم و ایمنی مراسم نیز قدردانی کرد و گفت: آقای رییس جمهور و وزیر کشور نیز تاکید زیادی بر برگزاری این مراسم در نظم و امنیت کامل داشتند که خوشبختانه محقق شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مراسم سالگرد امام محمدحسن نامی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مراسم سالگرد امام خمینی برگزار شد انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی