Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: توفیق نظام سلامت کشور در به صفر رساندن آمار مرگ‌ و میر کرونا، افتخاری بزرگ برای همه دست‌اندرکاران و کادر درمان کشور است که با تلاش‌های جهادی خود در دوران شیوع این بیماری منحوس، بار دیگر کارآمدی، رشادت، ایثارگری و فداکاری خود را بر همگان عیان ساختند.

به گزارش ایران اکونومیست از سازمان تامین اجتماعی،  میرهاشم موسوی روز شنبه با حضور در بیمارستان شهید فیاض‌بخش و دیدار و گفت‌وگو با کادر درمان تأمین‌اجتماعی در این بیمارستان، از مشارکت مجاهدانه همکاران بخش درمان این سازمان در مهار بیماری کرونا و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و سایر بیماران مبتلا به کرونا تجلیل و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پس از عیادت از بیماران و در گفت‌وگو با کادر درمان این بیمارستان، گفت: توفیق نظام سلامت کشور در به صفر رساندن آمار مرگ‌ و میر کرونا، افتخاری بزرگ برای همه دست‌اندرکاران و کادر درمان کشور است که با تلاش‌های جهادی خود در دوران شیوع این بیماری منحوس، بار دیگر کارآمدی، رشادت، ایثارگری و فداکاری خود را بر همگان عیان ساختند.

موسوی، ضمن تبریک این دستاورد ارزشمند به مردم و کادر درمان و سلامت کشور، افزود: لازم است از تلاش مجاهدانه و صادقانه یکایک کارکنان بخش درمان تأمین‌اجتماعی که سهمی بزرگ و انکارناپذیر در تحقق این دستاورد عظیم ملی داشتند و در راه صیانت از سلامت مردم، حدود ۳۹ شهید نیز تقدیم اسلام و مردم شریف ایران کردند، قدردانی نموده و یاد و خاطره همکاران شهیدمان را گرامی دارم.

وی همچنین در نشستی با پزشکان بیمارستان شهید فیاض‌بخش، گفت: پزشکان، پرستاران و کادر عزیز درمان سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۳۰۰ هزار بیمار کرونایی خدمت‌رسانی کردند و با ایثار و مجاهدت خستگی‌ناپذیر، دین خود را به ملت شریف ایران و به ویژه کارگران و بازنشستگان که ولی‌نعمتان ما هستند، به بهترین نحو ادا کردند.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، همکاران حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی با افتخار و سربلندی حماسه‌ای ماندگار خلق کردند همه ما قدردان زحمات و از خودگذشتگی این عزیزان هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار، شرایط مناسب‌تری را برای کار و خدمت‌رسانی این عزیزان فراهم و چالش‌های مربوط به منابع انسانی را برطرف کنیم.

بیمارستان شهید فیاض‌بخش از بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی در تهران و از مراکز اصلی ارائه خدمات به بیماران در دوران شیوع کرونا بود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان تامین اجتماعی ، شهر تهران ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی شهر تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان تامین اجتماعی تأمین اجتماعی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند