Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@05:21:17 GMT

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سقز

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۵۱۸۴

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، در  مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی که قشرهای مختلف مردم، مسئولان، خانواده گرانقدر شهیدان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کردستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل امت، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی که با درایت آن رهبر بزرگوار به ثمر نشت، برای همیشه دست استکبار را از این کشور اسلامی دور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رمضانی ادامه داد: امروز این انقلاب که به درختی تنومند تبدیل شده است، خار چشم دشمنان شده و به پناهگاهی برای ستم‌دیدگان عالم درآمده است.

وی افزود: ایران اسلامی که حضرت امام خمینی (ره) آن را به همراهی مردم به پیروزی رساندند، به کشور قوی و مستقل درآمده و همین موجب شده است که دسیسه‌های مختلف از سوی دشمنان برای آن پایه‌ریزی شود که خوشبختانه همواره این توطئه‌ها به شکست انجامیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری کردستان اظهار کرد: تا این مردم این چنین در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور دارند و پشتیبانی خود را از این نظام اعلام می‌دارند، این کشور هرگز شکست نخواهد خورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان اظهار داشت: امام و امت ملازم یکدیگرند و این همبستگی تا به امروز ادامه داشته است که نشان از هوشیاری ملت ایران در برابر دشمنان است.

رمضانی در مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد در مسجد جامع سقز افزود: انقلاب ایران اسلامی با رهبری امام و پیشتوانه مردمی به پیروزی رسید.

رمضانی با بیان اینکه وحدت و انسجام اسلامی از موارد مورد تاکید حضرت امام بود، اضافه کرد: تجمع عظیم مردم شهرستان سقز در گرامیداشت سالگرد ارتحال امام، نشان‌دهنده وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است.

وی افزود: افرادی چون کسینجر به عنوان یک ابراستراتژیست آمریکایی در وصف امام می‌گوید که ایشان همه برنامه.های آنان را دچار تزلزل می‌کرد و همین موجب شده که تمام نقشه خود به خود علیه ایران خنثی شود.

رمضانی با اشاره به تجمع عظیم مردمی سقز در سالگرد ارتحال امام، اضافه کرد: پای انقلاب ایستاده.ایم و نمی‌گذاریم میراث گرانقدر امام، خون شهدای 15 خرداد و شهدای جنگ تحمیلی به بوته فراموشی سپرده شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه دولت انقلابی سیزدهم، خود را متعهد به احقاق حقوق مردم و مستضعفان می.داند، ادامه داد: دولت طرح جراحی بزرگ را کلید زده است و اراده دولت، خیر رساندن به مردم است.

وی تاکید کرد: پیشتر به دلیل دو نرخی بودن ارز، روزانه 100 میلیارد تومان  به جیب دلالان و رانت‌خواران می‌رفت در حالی که این مبلغ هم اکنون صرف تولید و آبادانی کشور می‌شود.

دیدار با خانواده گرانقدر شهیدان، غبار‌روبی و عطرافشانی مزار شهدا، بازدید از روند اتمام بخشی از کارهای فرودگاه سقز، بازدید از روند ساخت بزرگراه شمالغرب به جنوب کشور در بخش سقز، بازدید از روند رو به اتمام ساخت پل عظیم روگذر و زیرگذر بالاتر از پلیس راه سقز، افتتاح زمین چمن مصنوعی در شهر صاحب و بازدید از روند ساخت کارخانه آهن شهر صاحب که روند ساخت آن بسیار خوب است و با اتمام آن بیش از 2 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد،  از دیگر برنامه‌های  سفر معاون استاندار کردستان به سقز بود.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

کلیدواژه: سقز افتتاح در سقز سقز و توسعه بازدید از روند ارتحال امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، در رتبه‌بندی تایمز پایگاه رتبه بندی تایمز فهرست دانشگاه‌های برتر آسیا را در سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر کرد که در این رتبه بندی ۷۵ دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در میان بیش از ۷۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفتند که دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در فهرست برترین‌های دانشگاه‌های آسیا در این رتبه‌بندی و رتبه ۱۵ در دانشگاه‌های ایران قرار دارد.

پایگاه رتبه بندی تایمز یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه بندی در سطح بین المللی است که در ۲۰۱۳ میلادی برای اولین بار رتبه بندی دانشگاه‌های آسیایی را در کنار رتبه بندی‌های بین المللی خود انجام داد. روش شناسی این رتبه بندی همانند روش شناسی رتبه بندی جهانی دانشگاه‌ها است که از ۱۸ شاخص در قالب آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی بهره جسته است. اما این شاخص‌ها برای منعکس‌کردن ویژگی‌های مؤسسات آسیایی مجدد تنظیم شده‌اند. رتبه بندی سال ۲۰۲۴ شامل ۷۳۹ دانشگاه از ۳۱ منطقه است.

دانشگاه صنعتی شریف با رتبه =۵۶ در رتبه اول دانشگاه‌های ایرانی قرار گرفته است. تعداد دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز از تعداد ۲۹ دانشگاه در سال ۲۰۱۹، تعداد ۴۰ دانشگاه در سال ۲۰۲۰، تعداد ۴۷ دانشگاه در سال ۲۰۲۱، تعداد ۶۲ دانشگاه در سال ۲۰۲۲ و تعداد ۶۷ دانشگاه در سال ۲۰۲۳ به تعداد ۷۵ دانشگاه در سال ۲۰۲۴ رسیده است که رشد خوبی را نشان می‌دهد.

دانشگاه توکیو، که برترین مؤسسه ژاپن است، از رتبه هشتم به پنجم رسیده است که بالاترین جایگاه آن از سال ۲۰۱۵ است. در همین حال، مؤسسه برتر کره جنوبی، دانشگاه ملی سئول، از ۱۰ دانشگاه برتر فاصله گرفته و سه پله سقوط کرده و در رده چهاردهم قرار دارد. در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر، با ۳۳ دانشگاه برتری دارد و پس از آن کره جنوبی با ۱۶ دانشگاه قرار دارد. ژاپن با ۱۱۹ دانشگاه، پرتعدادترین دانشگاه‌ها را در این رتبه بندی دارد و پس از آن هند با ۹۱ مؤسسه در رتبه بعدی قرار دارد. از سال گذشته در مجموع ۹۸ دانشگاه به این رتبه بندی پیوسته‌اند. این افزایش در کشورهای هند، ترکیه، ایران و پاکستان قابل مشاهده است

کد خبر 6097399

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته معلم در اسکو
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد